;
coinex

اعلام تعرفه های پیشنهادی مخابرات ؛ اجرای تعرفه نهایی در ۱۰۰ روز

اعلام تعرفه های پیشنهادی مخابرات ؛ اجرای تعرفه نهایی در ۱۰۰ روز

تعرفه های پیشنهادی مخابرات ایران، توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد. به گفته محمد جواد آذری جهرمی، مدل پیشنهاد شده توسط وزارت ارتباطات نیز، در حال بررسی است و در ۱۰۰ روز اول فعالیت، نهایی و اجرا خواهد شد.

محمدجواد آذری جهرمی، تعرفه های پیشنهادی مخابرات ایران را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و اعلام نمود که شرکت مخابرات ایران قصد دارد در مهرماه تعرفه‌هایی را به صورت آزمایشی در برخی استان‌ها به اجرا درآورد.

وزیر ارتباطات به اختیاری بودن انتخاب این مدل‌ها برای مشترکین اشاره نمود و ادامه داد که مشترکین در صورت تمایل حتی می‌توانند از مدل‌های قبلی نیز استفاده کنند.

محمد جواد آذری جهرمی، تعرفه های پیشنهادی مخابرات را اقدامی در راستای بررسی آمادگی شبکه، برای ارائه‌ سرویس‌های غیرحجمی بیان کرد.

وعده ۱۰۰ روزه جهرمی برای نهایی شدن مدل تعرفه اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر وعده نهایی شدن ۱۰۰ روزه مدل تعرفه اینترنت تاکید نمود و ادامه داد که این مدل تعرفه های پیشنهادی مخابرات است و تعرفه وعده داده شده وزارت ارتباطات نیست.

وی تاکید نمود که مدل پیشنهادی وزارت ارتباطات همچنان در حال بررسی است و قرار است تا در ۱۰۰ روز اول فعالیت، نهایی و اجرایی گردد.

جهرمی در صحبت‌هایش اعلام نمود که مخابرات ایران باید سرویس ترکیبی مکالمه و داده را نیز برای سایر شرکت‌های اینترنتی ارائه دهد و از افراد خواست تا نظرات خود را در خصوص استفاده از این مدل، به صورت مکتوب به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات، برای جمع بندی نهایی ارسال کنند.

اعلام تعرفه های پیشنهادی مخابرات

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر