;
coinex

جزییاتی در رابطه با مشخصات فنی گوشی ردمی نوت 5 شیائومی

جزییاتی در رابطه با مشخصات فنی گوشی ردمی نوت 5 شیائومی؛ یک گوشی خاص!

شیائومی پروسه ساخت یک گوشی ردمی دیگر را آغاز کرده است. محصولی به نام ردمی نوت 5 که به یک دوربین دوگانه اصلی و پردازشگر اسنپدراگون 660 کوالکام مجهز است.

اخیرا جزییات مرتبط با مشخصات فنی این محصول نیز منتشر شده است. یک منبع خبری در این زمینه گفته است که ردمی نوت 5 (Redmi Note 5) به عنوان عضوی از خانواده موفق گوشی‌های سری ردمی نوت شیائومی (Xiaomi) در دو مدل عرضه می شود.

طبق اطلاعات موجود، این گوشی جدید اولین عضو از سری گوشی‌های ردمی نوت سازنده چینی است که از یک دوربین دوگانه اصلی بهره می‌برد. مشخصه خوب دیگری که در مورد این گوشی جدید وجود دارد، این است که سازنده چینی محصول جدیدش را با ظاهر و سبک بسیار زیباتری نسبت به مدل ردمی نوت 4 ساخته است؛ اما می‌خواهد آن را با همان قیمت مدل قبلی این گوشی هوشمند وارد بازار کند.

ردمی نوت 5 شیائومی اولین گوشی اقتصادی مجهز به اسنپدراگون 660

یکی از مشخصه‌هایی که ردمی نوت جدید شیائومی را برجسته می‌کند، نوع پردازشگری محسوب می‌شود که در آن مورد استفاده قرار گرفته است. جدیدترین خبرها و جزییاتی که در رابطه با این محصول منتشر شده است از این امر حکایت می‌کنند که ردمی نوت 5 شیائومی مشخصات یک محصول را که در طبقه بندی گوشی‌های رده متوسط به بالا قرار می‌گیرد، با یک برچسب قیمت اقتصادی در اختیار کاربران می‌گذارد.

منابع خبری در رابطه با این موضوع گفته‌اند که شیائومی می‌خواهد ردمی نوت جدیدش را به یک پردازشگر هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 660 مجهز کند. این امر تا حد زیادی باعث تعجب است؛ زیرا از یک طرف سازنده چینی علاقه زیادی به استفاده از پردازشگرهای کوالکام اسنپدراگون 625 در این رده از محصولاتش دارد و از طرف دیگر همه منتقدان و طرفداران شیائومی انتظار داشتند که این سازنده ردمی نوت 5 را به عنوان جایگزین مدل ردمی نوت 4 در بهترین حالت با تراشه اسنپدراگون 630 عرضه کند، اما ظاهرا سازنده چینی در رابطه با گوشی رده متوسط جدیدش مسیر خود را تغییر داده است.

با همه این تفاسیر اگر که جزییات فوق صحت داشته باشند، می‌توان گفت که ردمی نوت جدید یک جایگزین واقعی برای مدل محبوب ردمی نوت 3 به شمار می‌آید و می‌تواند موفقیت‌های این محصول را تکرار کند زیرا ردمی نوت 3 در یک مدل با پردازشگر اسنپدراگون 650 وارد بازار شد. علاوه بر این باید در نظر داشت که تراشه به کار رفته در ردمی نوت 5 از نظر قدرت و راندمان در مقایسه با سایر تراشه‌های سری 65x، برتری بیشتری دارد.

شیائومی لیست مشخصات فنی گوشی جدیدش را برای اولین بار بر روی سایت چینی وبیو (Weibo) قرار داد و این امر باعث شد که وب سایت Gadgets To Use به عنوان اولین منبع خبری به استفاده از پردازشگر اسنپدراگون 660 در گوشی ردمی نوت جدید اشاره کند.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 5

ردمی نوت 5 شیائومی، اولین ردمی نوت مجهز به دوربین دوگانه است!

ظاهرا شیائومی ردمی نوت 5 ویژگی‌های برجسته دیگری هم دارد. گفته شده است که این گوشی هوشمند رده متوسط از یک دوربین دوگانه اصلی مجهز به سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. اگر که این مطلب صحت داشته باشد می‌توان گفت که این محصول جدید اولین عضو از خانواده گوشی‌های سری ردمی شیائومی است که با چنین سخت افزاری وارد بازار می‌شود.

جزییات لیست منتشر شده بر روی سایت وبیو بر این امر دلالت دارند که گوشی هوشمند دو سیمکارته ردمی نوت 5 شیائومی به رم 3 و 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی، نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، اسکنر اثر انگشت و باتری 4,000mAh مجهز شده است و توانایی پشتیبانی قابلیت اتصالی 4G VoLTE را نیز دارد. هنوز جزییات مرتبط با سایر مشخصات فنی این محصول منتشر نشده است.

قیمت و زمان عرضه گوشی ردمی نوت 5

انتظار می‌رود که مدل 3 گیگابایتی شیائومی ردمی نوت 5 با قیمت 150.08 دلار و مدل مجهز به رم 4 گیگابایتی این گوشی هوشمند با قیمت 195.14 دلار وارد بازار شود. سازنده چینی هنوز مطلبی را در رابطه با زمان و مکان عرضه محصول جدیدش منتشر نکرده است، اما احتمالا در چند روز آینده جزییاتی در رابطه با این موضوع نیز منتشر می‌شود.

محصول مشابه:

شیائومی ردمی نوت 3 (قیمت: 163.14 دلار)

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر