;
coinex

دکمه اختصاصی بیکسبی به گوشی های گلکسی ای 2018 می‌رسد

دکمه اختصاصی بیکسبی به گوشی های گلکسی ای 2018 می‌رسد
سری گوشی های گلکسی ای 2018 سامسونگ به دکمه اختصاصی بیکسبی مجهز می‌شوند. این خبر را یکی از کارکنان داخلی سامسونگ در چین تایید کرد.

سامسونگ قصد دارد تا به زودی برخی از ویژگی‌های پرچمدارن بزرگ را به گوشی‌های میان رده خود منتقل کند. دوربین دوگانه یکی از این موارد است که به زودی به سری گوشی های میان رده گلکسی منتقل خواهد شد، اما اکنون به نظر می‌رسد که ویژگی جدید دیگری از گوشی های پرچمدار سامسونگ به میان رده‌ها خواهد رسید.

گوشی های سامسونگ گلکسی ای مدل 2018 به زودی با دکمه اختصاصی بیکسبی به بازار موبایل جهان وارد خواهند شد. این گوشی‌ها تا قبل از اتمام سال 2017 دیده رونمایی نخواهند شد، اما فصل تعطیلات نزدیک است و به احتمال بسیار زیاد، سامسونگ قبل از رونمایی این دستگاه‌ها در اوایل سال 2018، این سری گوشی‌ها را در این زمان مناسب به مشتریان خود معرفی کرده و تبلیغاتی درباره آنها انجام خواهد داد.

این منبع جزییات بیشتری از گوشی های گلکسی ای 2018 منتشر نکرد، هر چند که در چند وقت اخیر، فضای وب پر بود از شایعاتی که در خصوص این مدل‌ها منتشر می‌شد. گفته می‌شود که غول تکنولوژی کره برای گوشی‌های سری گلکسی A خود در سال 2018 برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

تراشه‌های جدیدی در این سری قدرتنمایی خواهند کرد و علاوه بر این، سامسونگ از نمایشگر بی کران خود که در مدل‌های گلکسی اس 8 امسال خودنمایی کرد، استفاده می کند. بیشتر ویژگی‌های بزرگ پرچمداران امسال سامسونگ همچون گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 به گوشی های میان رده سامسونگ به ارث خواهد رسید.

این ممکن است که شامل گوشی های سری گلکسی C مدل 2018 نیز بشود و اگر چنین باشد، سامسونگ دسته بندی جدید را برای خود باز خواهد کرد. گوشی های پرچمدار و دسته دیگر بالارده‌هایی که در زیر پرچمداران بزرگ این کمپانی قرار می گیرند.

نسل بعدی گوشی های گلکسی ای 2018 احتمالا شامل سامسونگ گلکسی ای 3 مدل 2018، سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2018 و سامسونگ گلکسی ای 7 مدل 2018 خواهد بود. این کمپانی بزرگ کره‌ای به طور معمول گوشی‌های سری گلکسی A سال آینده را نیز در کشور خود رونمایی خواهد کرد.

خانواده سامسونگ گلکسی ای مدل 2017 در ژانویه گذشته معرفی شدند و احتمالا سامسونگ طبق همین روال، نسل جدید سری گلکسی ای را در ژانویه سال آینده معرفی خواهد کرد. این دستگاه‌ها به احتمال بسیار زیاد در اواخر زمستان و یا در اوایل بهار سال اینده به بازار عرضه خواهند شد.

سری گوشی های سامسونگ گلکسی ای 20189 بسته به مدل، فضای ذخیره سازی مختلف و منطقه‌ای که در آن عرضه می‌شوند، با قیمتی بین 400 تا 600 دلار راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر