;
coinex

آیفون 2018 اپل مدلی با نمایشگر ال سی دی بزرگتر از 6 اینچ خواهد داشت

آیفون 2018 اپل مدلی با نمایشگر ال سی دی بزرگتر از 6 اینچ خواهد داشت
در گوشی های آیفون 2018 اپل مدلی وجود خواهد داشت که با یک نمایشگر بزرگتر از 6 اینچی ال سی دی خودنمایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش مک رومرز (macrumors)، آیفون 2018 اپل دارای یک مدل با نمایشگر ال سی دی خواهد بود که احتمالا اندازه‌ای بزرگتر از 6 اینچ دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه به خط تولید آیفون‌های 4.7 و 5.5 اینچی آیفون اضافه می‌شود، یا اینکه همه اندازه‌های آیفون 9 اپل در سال آینده تغییر خواهد کرد!

اولین شایعات درباره گوشی های آیفون 2018 اپل در اردیبهشت ماه شنیده شد. در آن زمان گفته می‌شد که اپل بر روی تولید آیفون با نمایشگر اولد تمرکز کرده و هیچ صحبتی از مدل‌های ال سی دی آیفون وجود نداشت. شایعات در آن زمان ادعا می‌کردند که اپل یک مدل اولد 5.28 اینچی و یک مدل با نمایشگر اولد 6.46 اینچی را روانه بازار خواهد کرد.

مدتی بعد و در گزارش دیگری که توسط ETNews منتشر شد، گفته می‌شد که اپل مدل 5.28 اینچی را هرگز تولید نکرده و به سمت ساخت آیفون های 5.85 اینچی و 6.46 اینچی حرکت خواهد کرد و گزارش امروز، این ادعاها را تا حدودی تایید می‌کند.

این بدان معناست که اپل می‌تواند در سال آینده نیز سه مدل آیفون را راهی بازار کند. یک مدل اولد 5.8 اینچی، یک مدل آیفون پلاس با نمایشگر اولد 6.46 اینچی و حداقل یک مدل LCD که با نمایشگر 6 اینچی (یا بزرگتر) عرضه خواهد شد.

آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس

چندی پیش برخی از تامین کنندگان محلی قطعات آیفون ادعا می‌کردند که غول کوپرتینو در سال اینده سه مدل گوشی آیفون با نمایشگر اولد را راهی بازار می‌کند و این نمایشگرهای اولد از شرکت سامسونگ دیسپلی تامین خواهد شد. آیفون‌های 5.28 اینچ، 5.85 اینچ و 6.46 اینچ با نمایشگر اولد راهی بازار خواهند شد.

اما گزارش امروز تاکید می‌کند که به دلیل قابلیت پایین فروش مدل 5.28 اینچی، کوپرتینو از تولید این آیفون منصرف شده است. اپل گفته است که درخواست خرید را به سامسونگ دیسپلی برای دو اندازه دیگر آیفون داده است.

بر اساس گفته‌های تحلیلگران این صنعت، اپل نمایشگرهای ال سی دی آیفون های 2018 خود را از شرکت ژاپن دیسپلی تامین خواهد کرد. این کمپانی بزرگ می‌داند که بازار فروش گوشی‌های هوشمند با اندازه نمایشگر زیر 5.5 اینچ رو به افول است و به همین دلیل به دنبال ساخت آیفون هایی با نمایشگر بزرگتر است.

آیفون 6.46 اینچی می‌تواند حتی جذاب‌تر از گلکسی نوت 8 سامسونگ باشد که دارای نمایشگری 6.3 اینچی است. گفته می‌شود که گوشی‌های آیفون 9 نیز دارای مدل‌هایی با نمایشگر اولد خواهند بود، اما اپل در سال 2019 در نهایت، به طور کامل به سمت نمایشگرهای اولد حرکت کرده و تمامی مدل‌های خود را به این صفحه نمایش مجهز خواهد کرد.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر