;
coinex

تعداد کاربران فعال اینستاگرام به رقم قابل توجه 800 میلیون رسید!

کاربران فعال اینستاگرام 800 میلیونی شدند! این شبکه اجتماعی در رویداد هفته تبلیغات در نیویورک اعلام کرد که نقطه عطف دیگری را رقم زده است؛ 800 میلیون کار فعال ماهانه!

ماه آوریل گذشته (فروردین) اعلام شد که تعداد کاربران فعال اینستاگرام به 700 میلیون نفر رسیده است؛ این رشد چشمگیر به لطف اضافه شدن ویژگی استوری به وجود آمد. اکنون که تقریبا پنج ماه از آن زمان می گذرد، تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی که درحال حاضر تحت تملک فیس بوک است، به 800 میلیون رسیده که افزایش محبوبیت استوریز را نشان می دهد.

از میان تمامی کاربران فعال اینستاگرام ، تعداد 500 میلیون نفر از آنها به صورت روزانه فعال هستند؛ این میزان در مقایسه با سال گذشته که ویژگی اینستاگرام استوریز اضافه شد، به میزان 200 میلیون نفر افزایش داشته است.

میزان فعالیت ها و مشتریان تبلیغاتی این شبکه اجتماعی نیز از اسفند ماه گذشته دو برابر شده و به بیش از دو میلیون رسیده است. حال که صحبت از بخش تبلیغاتی به میان آمده، باید خاطر نشان کنیم که پخش ویدیوها نیز نقش چشمگیری در افزایش تعداد کاربران فعال اینستاگرام داشته است. مدت زمانی که کاربران در این پلتفرم به تماشای ویدیوها می پردازند، به میزان 80 درصد در مقایسه با سال گذشته بیشتر شده و تعداد ویدیوهای تولیدی نیز رشد داشته است.

تلاش های اینستاگرام در زمینه معرفی ویژگی های جدید و بهینه سازی ویژگی های قبلی در افزایش تعداد کاربران موثر بوده و روند مثبت آن کاملا قابل درک است. در حال حاضر، این شبکه اجتماعی به شکست رکورد 1 میلیاردی نزدیک شده و اگر همین روند ادامه داشته باشد، اینستاگرام می تواند در نیمه دوم سال آینده به این نقطه عطف نیز دست پیدا کند. بدین ترتیب، اینستاگرام نیز به کلوپ یک میلیاردی ها یعنی اپلیکیشن های واتساپ، مسنجر و فیس بوک ملحق می شود؛ تمامی این اپلیکیشن ها متعلق به کمپانی فیس بوک هستند.

میزان محبوبیت اینستاگرام بیشتر به لطف ویژگی استوریز حاصل شده که البته برای رقیب این پلتفرم یعنی اسنپ چت نیز دردسرساز شده است. اینستاگرام در سال گذشته توانست پایگاه کاربران خود را به میزان چند صد میلیون گسترش دهد؛ این در حالیست که اسنپ چت تنها 30 میلیون رشد داشت. در حال حاضر، اپلیکیشن اسنپ چت نیز روند رو به رشدی دارد که البته سرعت آن نسبت به سال های گذشته محدوتر شده است. اگر نتواند در یک بازه زمانی مشخص به رشد مطلوب برسد، تعداد کاربران بیشتری را به اینستاگرام واگذار خواهد کرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر