;
coinex

نتیجه تست سقوط آیفون 8 پلاس در برابر گلکسی نوت 8 [تماشا کنید]

نتیجه تست سقوط آیفون 8 پلاس در برابر گلکسی نوت 8
آیفون 8 پلاس جدیدترین محصول کمپانی اپل بوده که به تازگی وارد بازارهای جهانی شده است. در این مطلب ویدیویی را برایتان در نظر گرفته‌ایم که نتیجه تست سقوط آیفون 8 پلاس در برابر گلکسی نوت 8 را به شما نشان می‌هد.

عرضه جهانی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس چند روزی است که آغاز شده و تقریبا دو روز بعد از عرضه بین المللی، این دو مدل وارد بازار ایران شد. در خبری که به تازگی در تکراتو منتشر کردیم قیمت آیفون 8 در ایران را بررسی کردیم و گفتیم که فعلا حباب قیمتی شکسته نشده و این دستگاه با قیمت‌هایی نجومی معامله می‌شود.

یکی از مهمترین ویژگی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل پنل شیشه‌ای پشت آنهاست. این پنل شیشه‌ای یکی از جذاب‌ترین طراحی‌های اپل تاکنون است و البته به دلیل آنکه این دو دستگاه از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کنند، اپل به ناچار در ساخت پنل پشتی این دو دستگاه، مواد شیشه‌ای به کار برده و البته ادعا می‌کند که در ساخت آن از مواد بسیار مستحکم و مقاومی استفاده کرده است

اما درباره پنل پشتی آیفون 8 یک نکته جالب وجود دارد؛ هزینه تعویض این پنل شیشه‌ای از هزینه تعویض نمایشگر آیفون 8 بسیار گران‌تر است!


بیشتر بخوانید:

شیشه پنل پشتی آیفون ۸ از نمایشگر این دستگاه گران‌تر است


در هر صورت ویدیویی در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است که نتیجه تست سقوط آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 سامسونگ را با یکدیگر مقایسه کرده و در معرض دید شما قرار می دهد.

در یک سو اپل آیفون 8 پلاس با پنل پشتی شیشه‌ای قرار دارد و در سوی دیگر سامسونگ گلکسی نوت 8 دیدیه می‌شود که آن نیز به پنل شیشه‌ای در پشت مجهز شده است. دو گوشی پرچمدار از دو غول سازنده تلفن‌های همراه که در برابر یکدیگر قدرتنمایی می کنند.

نتیجه نتیجه تست سقوط آیفون 8 پلاس در برابر گلکسی نوت 8 چندان رضایت بخش نیست. پنل شیشه‌ای هر دو دستگاه در تست سقوط متلاشی می شود و این کمی نگران کننده است. ویدیوی زیر را ببینید تا بیشتر مراقب گوشی‌های گران‌قیمت گلکسی نوت 8 و آیفون 8 خود باشید.

.

منبع: geeky

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر