;
coinex

آموزش غیرفعال کردن دستیار گوگل در گوشی‌های اندروید

آموزش غیرفعال کردن دستیار گوگل در گوشی‌های اندروید

دستیار گوگل به زودی به صورت پیشفرض در تمامی دستگاه‌های اندرویدی قابل دسترس خواهد بود. در این مطلب غیرفعال کردن دستیار گوگل در گوشی‌های اندرویدی را به شما آموزش می‌دهیم.

سال گذشته، گوگل دستیار هوشمند خود را برای نخستین بار به رسانه‌ها معرفی کرد. این دستیار هوشمند که تا همین اواخر تنها توسط گوشی‌های پیکسل قابل دسترسی بود؛ حالا راه خود را به گوشی‌های اندروید باز کرده است. گوگل اعلام کرده که به زودی تمامی گوشی‌های اندروید که از نسخه‌ی ۶ (مارشمالو) و بالاتر استفاده می‌کنند به دستیار گوگل مجهز خواهند شد.

دستیار گوگل تا اینجا با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و می‌تواند بسیاری از فعالیت‌های روزمره را ساده‌تر کند. هرچند برای کاربرانی که به آن نیازی ندارند، این نرم‌افزار ممکن است قدری دست و پا گیر باشد. دستیار گوگل پیام‌های مختلفی را به شکل روزانه به کاربر نشان می‌دهد و تداخل آن با کلید خانه در گوشی‌های اندروید بسیاری را کلافه کرده است. پس اگر شما هم به دنبال غیرفعال کردن دستیار گوگل هستید؛ مراحل ساده‌ی زیر را طی کنید.

چگونه دستیار گوگل را غیرفعال کنیم؟

  • اپ گوگل را از منوی دستگاه خود باز کنید.
  • منوی نرم‌افزار را از گوشه بالا سمت‌چپ باز کنید و گزینه‌ی Setting یا تنظیمات را انتخاب کنید.

آموزش غیرفعال کردن دستیار گوگل در گوشی‌های اندروید

  • در صفحه‌ی جدید دوباره گزینه‌ی Setting را انتخاب کنید.
  • از بخش Devices گزینه‌ی Phone را بزنید.
  • در پایان به راحتی گزینه‌ی Google Assistant را از بین گزینه‌های موجود غیرفعال کنید.

آموزش غیرفعال کردن دستیار گوگل در گوشی‌های اندروید

به همین راحتی می‌توانید دستیار هوشمند گوگل را برای همیشه غیرفعال کنید. برای فعال‌سازی دوباره‌ی آن کافیست با انجام همین مراحل و بازگشت به بخش Google Assistant، این گزینه را به حالت اول برگردانید.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من این کار رو انجام دادم ولی باز هم وقتی هندسفری وصل میکنم مدام پیغام میده که روشنش کنم و یا سرخود اهنگ میذاره یا صدارو کم و زیاد میکنه

    پاسخ

    منم همین مشکل دارم کسی میدونه راهنمایی کنه

    پاسخ