;
coinex

اپل بروزرسانی سیستم عامل آی او اس 11.0.1 را برای کاربرانش منتشر کرد

اپل بروزرسانی سیستم عامل آی او اس 11.0.1 را برای کاربرانش منتشر کرد!

اپل اولین بروزرسانی سیستم عامل جدید خود را با نام آی او اس 11.0.1 (iOS 11.0.1) منتشر کرد؛ این بروزرسانی برای همه آیفون‌ها و آیپدها ارائه شده است.

کوپرتینو در بروزرسانی آی او اس 11.0.1 بعضی از مشکلات سیستم عامل جدیدش را رفع کرده است؛ این آپدیت در دو نسخه 15A402 (برای دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های غیر ای 11) و 15A403 (برای آیفون های جدیدتر) ارائه شده است.

بروزرسانی جدید با یک لیست تغییرات غیرتشریحی در اختیار کاربران قرار گرفته، زیرا طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازنده آمریکایی، این نسخه صرفا برای حل مشکلات نسخه پیشین سیستم عامل آی او اس منتشر شده است. با وجود این، یکی از کاربران آیفون بعد از دریافت این آپدیت گفته که اپل در بروزرسانی جدیدش مشکلات سرور پیام رسانی اکسچنج (Exchange) را نیز بهبود بخشیده است. علاوه بر این، بسیاری از کاربرانی که آی او اس 11.0.1 را نصب کرده‌اند، گفته‌اند که در این نسخه انیمیشن‌های صفحه خانه عملکرد بسیار روان‌تری دارند، اگرچه که این ویژگی می‌تواند تنها جنبه ظاهری داشته باشد.

اگر می‌خواهید بروزرسانی جدید اپل را برای دستگاه خود دریافت کنید باید به مسیر Settings > General > Software update بروید و این آپدیت را به طور دستی دانلود و نصب نمایید. در صورتی که نسخه بتای سیستم عامل آی او اس را بر روی دستگاه خود دارید باید بعد از پاک کردن پروفایل بتا و راه اندازی مجدد گوشی آیفون خود، مسیر فوق را دنبال و بروزرسانی جدید را دانلود و نصب کنید.

هنوز مشخص نیست که آیا سازنده مشهور آمریکایی در بروزرسانی جدیدش مشکل کاهش شارژ شدید سیستم عامل آی او اس 11 را نیز برطرف کرده است یا خیر؛ اگر این مشکل برطرف نشده باشد می‌توان احتمال داد که اپل یک بروزرسانی دیگر را نیز برای رفع آن، در اختیار کاربرانش قرار دهد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر