;
coinex

اپل برای پنجمین سال متوالی به عنوان باارزش ترین برند جهان شناخته شد

اپل برای پنجمین سال متوالی به عنوان باارزش ترین برند جهان شناخته شد
باارزش ترین برند جهان مشخص شد. کمپانی اپل برای پنجمین سال متوالی توسط اینتربرند (Interbrand) به عنوان باارزش ترین برند جهان معرفی شد.

این غول تکنولوژی جهان که مقر آن در کوپرتینوی کالیفرنیا، واقع شده، در حال حاضر ارزشی معادل با 184 میلیارد دلار دارد. این ارزش‌گذاری برای اپل، 3 درصد رشد بیشتر نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. با این شرایط اپل بعد از گذشت 5 سال همچنان به عنوان باارزش ترین برند دنیا شناخته می‌شود.

در لیست برترین برندهای جهان در سال 2017 که اینتربرند آن را منتشر کرده است، گوگل با ارزش‌گذاری 141.7 میلیارد دلار در جایگاه دوم قرار دارد. ارزش این کمپانی نیز نسبت به سال گذشته با 6 درصد رشد همراه بوده است. سومین شرکتی که در لیست برترین برندهای جهان قرار می‌گیرد، کمپانی مایکروسافت است.

ارزش مایکروسافت حدود 80 میلیارد دلار اعلام شده و جالب است که با این ارزش‌گذاری، مایکروسافت نسبت به سال گذشته از یک رشد 10 درصدی برخوردار شده است. شرکت تحت مسوولیت جف بزوس (آمازون) با رشد 29 درصدی نسبت به سال گذشته در زیر کمپانی کوکاکولا قرار گرفته است. کوکاکولا چهارمین برند برتر جهان است و آمازون به عنوان پنجمین برند باارزش جهان شناخته می‌شود.

بزرگترین رقیب اپل در صنعت گوشی‌های هوشمند، سامسونگ، با ارزش‌گذاری 56.2 میلیارد دلار در جایگاه ششم برترین برندهای جهان قرار گرفته و ارزش این کمپانی یک رشد 9 درصدی را نسبت به سال 2016 تجربه می‌کند.

در 10 جایگاه اول لیست برترین برندهای جهان، یک کمپانی با رشد چشمگیری خودنمایی می‌کند. فیسبوک با 48 درصد رشد نسبت به سال گذشته و با قیمت 48 میلیون دلار در جایگاه هشتم این لیست دیده می‌شود.

در لیست 10 کمپانی باارزش جهان، تنها دو شرکت خودروسازی دیده می‌شود. تویوتا با 50 میلیون دلار در جایگاه هفتم بوده و مرسدس بنز با ارزش 47.8 میلیون دلار در ردیف نهم قرار گرفته است. اگر می‌خواهید لیست 100 برند برتر جهان را ببینید، می‌توانید به لینک منبع مراجعه کنید.

.

منبع: interbrand

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر