;
coinex

قیمت آیفون 8 در ایران باز هم کاهش یافت!

قیمت آیفون 8 در ایران باز هم کاهش یافت!
قیمت آیفون 8 در ایران باز هم کاهش یافت درست دو روز پس از عرضه جهانی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، خبر رسید این دو دستگاه به بازار ایران وارد شدند. البته قیمت آنها در برخی فروشگاه‌هایی که این دستگاه را در اختیار داشتند، بسیار بالا بود.

در همان یکی دو روز ابتدایی آیفون 8 در ایران با قیمتی در حدود 6 میلیون تومان معامله می‌شد که البته این قیمت مربوط به نسخه 256 گیگابایتی آن بود و آیفون 8 پلاس 256 گیگابایتی نیز با قیمتی در حدود 7.5 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود، اما تنها با گذشت سه روز قیمت آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در ایران افت کرد.

قیمت آیفون 8 در ایران

آیفون 8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی و در سه رنگ، با قیمتی در حدود 3 میلیون و هشتصد هزار تومان خریداری می‌شود. قیمت آیفون 8 پلاس برای نسخه 64 گیگابایتی 4 میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده و آیفون 8 پلاس 256 گیگابایتی 4 میلیون و 900 هزار تومان فروخته می‌شود.


بیشتر بخوانید:

قیمت آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در ایران ؛ پرچمداران جدید اپل به ایران رسیدند


به نظر می‌رسد که قیمت آیفون 8 در بازار ایران آرام آرام جایگاه واقعی خود را پیدا می‌کند، احتمالا تا یکی دو هفته دیگر این قیمت‌ها به حد متعادل‌تری خواهد رسید، البته نباید از وضعیت این روزهای بازار نیز غافل ماند. شرایط این روزهای بازار بیشتر رنگ و بوی محرم دارد و مسلما فروش گوشی نیز تحت تاثیر این روزها قرار گرفته است.

در هر صورت به نظر می‌رسد که حباب قیمت آیفون 8 در حال ترکیدن است و شاید طرفداران برند اپل بتوانند در روزهای آینده گوشی مورد علاقه خود را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند.

.

منبع: تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر