;
coinex

توییتر شمار کاراکترهای خود را به 280 کاراکتر افزایش می‌دهد؛ حذف محدودیت 140 کاراکتری!

توییتر شمار کاراکترهای خود را به 280 کاراکتر افزایش می‌دهد؛ حذف محدودیت 140 کاراکتری!
اگر شما یکی از استفاده کنندگان توییتر باشید، می‌دانید که برای به اشتراک گذاشتن یک پست در این شبکه اجتماعی تنها می‌توانید از 140 کاراکتر استفاده کنید. به نظر می‌رسد که این روند در حال تغییر است.

البته استفاده از 140 کاراکتر در به اشتراک گذاشتن پست‌های توییتر مربوط به مدت زمان خاصی نمی‌شود. از زمانی که توییتر به راه افتاد کاربران برای اشتراک گذاشتن پست‌ها و مطالب خود تنها قادر بودند که از همین 140 کاراکتر استفاده کنند.

اما این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد تا به زودی تعداد کاراکترهای هر توییت را از 140 کاراکتر به 280 کاراکتر افزایش دهد، یعنی دقیقا دوبرابر کاراکترهای فعلی که می‌تواند برای کاربران این شبکه اجتماعی بسیار جذاب باشد.

توییتر در این‌باره در یک پست وبلاگی گفت:

ما می‌خواهیم هر فردی در سراسر جهان به راحتی بتواند حرف‌ها و احساسات خود را در توییتر بیان کند؛ بنابراین ما قصد داریم تا کار جدیدی را انجام دهیم. ما می‌خواهیم تا محدوده کاراکترهای مورد استفاده در هر توییت را کمی بلندتر کنیم و آن را به 280 کاراکتر برسانیم. این کار به سرعت در همه زبان‌ها (به جز ژاپنی، کره‌ای و چینی) انجام خواهد شد. هر چند که این ویژگی در حال حاضر تنها برای عده معدودی در دسترس خواهد بود. ما می خواستیم این مورد را با کاربران خود در میان گذاسته و شفاف سازی کنیم.

حذف محدودیت 140 کاراکتری توییتر

این شرکت در پست وبلاگی خود توضیح می‌دهد که چگونه مردم به 140 کاراکتر محدود شده و نمی‌توانند حرف‌ها و احساسات خود را به طور کامل بیان کنند. این موضوع به خصوص در زبان انگلیسی نسبت به زبان‌های ژاپنی، کره‌ای و چینی کاملا محسوس است.

شما در زبان‌های آسیای شرقی با همان اندازه کاراکتر، واژگان زیادتری در اختیار داشته و فرصت بیشتری برای بیان افکار خود در اختیار خواهید داشت، در حالی که این موضوع در زبان‌هایی همچون انگلیسی، فرانسه و زبان‌های دیگر با محدودیت‌های بیشتری همراه است.

وسیع‌تر شدن این محدوده کاراکترها در زبان ژاپنی، چینی و کره‌ای انجام نخواهد گرفت، اما کاربران با زبان‌های دیگر می‌تواننند به زودی این ویژگی جدید توییتر را در اختیار داشته باشند. برای کاربران ایرانی نیز استفاده از 280 کاراکتر می‌تواند جذابیت‌های زیادی را به همراه داشته باشد.

.

منبع: geeky

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر