;
coinex

آموزش غیرفعال کردن دکمه بیکسبی در گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8

آموزش غیرفعال کردن دکمه بیکسی در گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8غیرفعال کردن دکمه بیکسبی در گوشی های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 به تازگی با انتشار آپدیت سامسونگ امکان پذیر شده است؛ این بدان معناست که اگر به صورت اتفاقی دکمه بیکسبی را فشار دهید، هیچ کاری نمی کند!

بسیاری از هواداران و منتقدان هنوز نمی دانند که دلیل تصمیم سامسونگ برای قرار دادن یک دکمه مجزا چه بوده است؛ با اینحال، یادگیری نحوه غیرفعال کردن بیکسبی نیز خالی از لطف نیست.

چرا باید دکمه دستیار هوشمند بیکسبی را غیر فعال کنیم؟

یکی از اصلی ترین مسائلی که غیرفعال کردن دکمه بیکسبی را ضروری می کند، محل قرار گرفتن این دکمه است. این دکمه دقیقا زیر دکمه تنظیم صدا قرار گرفته و تقریبا، مخالف نقطه دکمه پاور قرار دارد. در گوشی های بزرگ تری مثل اس 8 پلاس و نوت 8، این جایگاه نامناسب باعث می شود که به صورت اتفاقی آن را فشار دهیم؛ مخصوصا اگر قصد داشته باشیم دکمه پاور را دو مرتبه فشار دهیم تا دوربین راه اندازی شود.

دکمه بیکسبی همچنین قابلیت شخصی سازی ندارد؛ یعنی نمی توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که شورتکاتی برای برنامه های دیگر باشد. سامسونگ می خواهد که شما از این دکمه استفاده کنید، نه چیز دیگر! این اصلا خوشایند نیست، بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند این دکمه را فراموش کنند.

آموزش غیرفعال کردن دکمه بیکسبی

غیرفعال کردن دکمه بیکسبی بسیار آسان است؛ البته باید جدیدترین نسخه بیکسبی یعنی 2.0.03.3 را در اختیار داشته باشید.

گام های زیر را انجام دهید:

1. دکمه بیکسبی را فشار دهید.

2. اگر درخواست آپدیت ظاهر شد، بیکسبی را آپدیت کنید. (در غیر اینصورت دستورالعل پایین را امتحان کنید.)

3. دکمه Bixby Key را به خاموش تغییر دهید.

1. دکمه بیکسبی را فشار دهید. 2. اگر درخواست آپدیت ظاهر شد، بیکسبی را آپدیت کنید. (در غیر اینصورت دستورالعل پایین را امتحان کنید.) 3. دکمه Bixby Key را به خاموش تغییر دهید.

به همین سادگی! با انجام این کار دکمه بیکسبی به طور کل غیر فعال شده و فشار اتفاقی این دکمه، آزاردهنده نخواهد بود. اما اگر آپدیت بیکسبی رادریافت نکرده اید، پس دکمه بیکسبی (مشابه تصویر بالا) را مشاهده نخواهید کرد. از آنجاییکه این اپلیکیشن، آپدیت را به صورت اتوماتیک دریافت می کند، باید روش دیگری را امتحان کنید:

1. دکمه بیکسبی را فشار دهید.

2. در گوشه سمت راست و بالای صفحه نمایش، روی دکمه سه نقطه ای ضربه بزنید.

3. تنظیمات یا Settings را باز کنید.

4. اسکرول کرده و Bixby Key را انتخاب کنید.

5. آن را روی Don’t open anything تنظیم کنید.

1. دکمه بیکسبی را فشار دهید. 2. در گوشه سمت راست و بالای صفحه نمایش، روی دکمه سه نقطه ای ضربه بزنید. 3. تنظیمات یا Settings را باز کنید. 4. اسکرول کرده و Bixby Key را انتخاب کنید. 5. آن را روی Don’t open anything تنظیم کنید.

آموزش غیرفعال کردن Bixby Home درصورت استفاده از لانچر تاچ ویز (TouchWIZ)

مرحله نهایی برای غیرفعال کردن بیکسبی در حالت کلی، غیرفعال کردن بیکسبی هوم (Bixby Home) است که از طریق لانچر تاچ ویز انجام می شود.

1. روی صفحه هوم، انگشتانتان را روی یک قسمت خالی نگه دارید تا منو ظاهر شود.

2. انگشتان را به سمت راست بکشید تا به پنل هوم چپ دسترسی داشته باشید.

3. در اینجا باید Bixby Home را غیرفعال کنید.

1. روی صفحه هوم، انگشتانتان را روی یک قسمت خالی نگه دارید تا منو ظاهر شود. 2. انگشتان را به سمت راست بکشید تا به پنل هوم چپ دسترسی داشته باشید. 3. در اینجا باید Bixby Home را غیرفعال کنید.

به همین سادگی با انجام دادن این گام ها، دکمه بیکسبی و هوم آن را غیرفعال می کنید. اگر می خواهید که دوباره این قابلیت را فعال کنید، باید مراحل ذکر شده را به صورت برعکس تکرار کنید. یعنی، بیکسبی هوم را روشن کرده و سپس دکمه بیکسبی را فعال کنید.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر