;
coinex

فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس ضعیف نبوده بلکه مشتریان در انتظار آیفون ایکس هستند

فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس ضعیف نبوده بلکه مشتریان در انتظار آیفون ایکس هستند

پس از آغاز فروش دو محصول جدید کوپرنیتویی (لقب شرکت اپل)، تحلیلگران KGI معتقدند که فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس مطابق انتظار بوده است.

بر اساس آماری که این تحلیلگران در اختیار دارند، فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در هفته‌ی آغازین تقریبا با نیمی از فروشی که آیفون 7 سال گذشته در همین مدت داشت برابر است. اما بنا بر گفته‌ی یکی از منابع معتبر KGI انتظار می‌رود که فروش آیفون ایکس تقریبا با مجموع فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس برابری کند؛ در این صورت فروش محصولات این شرکت مطابق پیش‌بینی‌ها خواهد بود.

KGI رقم بیش از 50 میلیون پیش خرید را برای آیفون ایکس اپل پیش‌بینی کرده بود و اکنون همه در انتظار آغاز عرضه‌ی این محصول هستند. ضمنا فراموش نکنید که حتی در صورتی که فروش محصولات جدید آیفون روی هم رفته به همان رقم فروش سال گذشته این شرکت نیز برسد، باز هم سود بیشتری نصیب اپل خواهد شد زیرا به لطف آیفون ایکس تقریبا 1000 دلاری متوسط قیمت فروش محصولات کوپرنیتویی‌ها افزایش خوبی خواهد داشت.

نکته جذاب دیگر اینکه طی هفته اول فروش این محصولات، فروش آیفون 8 پلاس بیشتر از آیفون 8 معمول بوده؛ این در حالی است که طی سال‌های گذشته معمولا مدل‌های کوچک‌تر و ارزان‌قیمت‌تر فروش بیشتری داشته‌اند. این موضوع می‌تواند نشان از تغییر سلیقه و نیازهای خریداران باشد و یا اینکه به صورت کلی گرایش خریداران به سمت محصولات قدرتمندتر بیشتر شده است.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر