;
coinex

سبک طراحی گوشی‌های پرچمدار سونی کاملا تغییر می‌کند؛ طراحی جدیدی در راه است!

سبک طراحی گوشی‌های پرچمدار سونی کاملا تغییر می‌کند!

سبک طراحی گوشی‌های پرچمدار سونی تا به امروز محافظه کارانه بوده است، اما ظاهرا سازنده ژاپنی می‌خواهد در طراحی نسل بعدی گوشی‌هایش تغییراتی را اعمال کند.

اگر که فکر می‌کنید که گوشی‌های پرچمدار سونی (Sony) ظاهری بسیار قدیمی دارند، بهتر است که تجدید نظر کنید؛ زیرا این سازنده مشهور ژاپنی گفته است که می‌خواهد در ساخت گوشی پرچمدار بعدی خود از یک سبک طراحی کاملا جدید استفاده کند. این امر اخیرا توسط کنیچیرو هیبی (Kenichiro Hibi)، مدیر عامل شرکت سونی در هند، هم تایید شده است.

وی در هنگام برگزاری رویداد عرضه گوشی اکسپریا ایکس زد 1 (Xperia XZ1) در یک مصاحبه با یک خبرگزاری محلی هندی به نام اکسپرس ایندیا (Indian Express) گفته است که سبک طراحی گوشی‌های پرچمدار سونی در آینده‌ای نزدیک کاملا تغییر می‌کند به همین دلیل به شما اطمینان می‌دهیم که یک گوشی کاملا متفاوت از طرف سازنده ژاپنی در راه است.

هیبی در این رابطه می‌گوید:

زمانی که گوشی‌های سری ایکس وارد بازار می‌شوند، سونی در ساخت آن‌ها از یک سبک طراحی کاملا متعادل استفاده می‌کند، اما ما در حال راه اندازی یک خط تولید جدید و ارائه یک محصول متفاوت هستیم. از این رو می‌توانید انتظار داشته باشید که سبک طراحی گوشی‌های پرچمدار سونی از این به بعد کاملا تغییر کند.

همان طور که می‌دانید امسال تعداد زیادی از سازندگان در ساخت گوشی‌های پیشرفته خود از نمایشگرهای بدون حاشیه استفاده کردند، از این رو بعید نیست که سونی هم بخواهد در ساخت گوشی پرچمدار بعدی خود این رویکرد را دنبال کند. با وجود این، سازنده ژاپنی تا به امروز هیچ اطلاعاتی را در رابطه با گوشی پیشرفته بعدی خود ارائه نکرده است؛ به همین دلیل هنوز نمی‌توان در مورد این گوشی هوشمند حرفی زد.

سونی معمولا در کنگره جهانی موبایل (Mobile World Congress) از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند. این رویداد در اوایل هر سال میلادی برگزار می‌شود. باید چند ماه دیگر صبر کنیم تا ببینیم که گوشی‌های بعدی سازنده ژاپنی با چه شکل و مشخصاتی وارد بازار می‌شوند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر