;
coinex

یکی از گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 سامسونگ به نمایشگر بیکران مجهز است

 

یکی از گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 سامسونگ به نمایشگر بیکران مجهز است
گوشی‌های گلکسی ای 2018 سامسونگ از جمله محصولات جدید میان رده این سازنده هستند. گفته می‌شود یکی از محصولات این سری به نمایشگر بیکران مجهز خواهد بود.

سامسونگ در ماه ژانویه (12 دی تا 12 بهمن) امسال از سری گوشی‌های گلکسی A خود رونمایی می‌کند. چند روز پیش بعضی از منابع خبری جزییاتی را در رابطه با گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 (Galaxy A 2018) سازنده کره‌ای منتشر کردند.

در این مطالب هیچ تصویر دقیقی در رابطه با این محصولات ارائه نشده بود؛ اما امروز یک منبع خبری عکسی را در فضای مجازی قرار داد و اعلام کرد که این تصویر یکی از گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 سامسونگ را نشان می‌دهد.

تصاویر جدیدی از یکی از گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 سامسونگ!

منابع خبری گفته‌اند که سازنده کره‌ای می‌خواهد این سری از گوشی‌های خود را در سه مدل ای 3 (A3)، ای 5 (A5) و ای 7 (A7) وارد بازار کند؛ هنوز مشخص نیست که تصویر جدید کدام یک از این گوشی‌ها را نشان می‌دهد، اما می‌توان انتظار داشت که این سه برادر با ظاهری مشابه به هم عرضه شوند و در زمینه طراحی فقط از نظر اندازه با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

همان طور که در این تصویر می‌بینید، سازنده کره‌ای در ساخت این گوشی هوشمند از یک نمایشگر بیکران (Infinity display) استفاده کرده است که گوشه‌هایی منحنی شکل دارد. نکته دیگری که با توجه به این تصویر می‌توان به آن اشاره کرد این است که گوشی میان رده جدید سامسونگ مثل گوشی‌های گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 از یک بدنه فلزی و شیشه‌ای بهره می‌برد، اما فاقد نمایشگر منحنی شکل است.

تصویر جدید همچنین نشان می‌دهد که گلکسی ای 2018 به یک کلید اختصاصی بیکسبی (Bixby) مجهز شده که در سمت چپ گوشی در زیر غلتانک صدا تعبیه شده است و کلید قفل کردن / خاموش کردن این محصول در سمت راست آن گذاشته شده است.

با توجه به این عکس علاوه بر این می‌توان گفت که گوشی میان رده جدید سامسونگ در قسمت پشتی خود یک  کاور منحنی شکل دارد و این کاور آرم سازنده کره‌ای و یک اسکنر اثر انگشت، دوربین اصلی تک سنسوری و فلش ال ای دی را در خود جای داده است. در این تصاویر اثری از اسپیکر گوشی دیده نمی‌شود، از این رو می‌توان گفت که احتمالا این سخت افزار در قسمت پایین دستگاه در کنار پورت یو اس بی نوع سی گذاشته شده است.

گلکسی ای 2018

اگر که عکس‌های منتشر شده صحت داشته باشند، باید اعتراف کرد که سامسونگ تصمیم گرفته است که در ساخت گوشی‌های میان رده خود از یک طراحی بهتر استفاده کند. در این زمینه با توجه به تصویر جدید می‌توان گفت که سامسونگ کلید فیزیکی هوم را کنار گذاشته و از یک نمایشگر با حاشیه‌های باریک که کلیدهایی لمسی را در خود دارد، استفاده کرده است.

مشخصات احتمالی گوشی‌های گلکسی ای 2018 سامسونگ

هنوز نمی‌توان در رابطه با مشخصات این سری از گوشی‌های جدید سامسونگ با اطمینان حرفی زد؛ اما سازنده کره‌ای چند وقت پیش یک گوشی گلکسی ای 7 2018 را در بنچمارک جی اف ایکس بنچ (GFXBench) محک زد.

لیست منتشر شده بر روی سایت این منبع نشان داد که که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر فول اچ دی (احتمالا با نسبت تصویر 18:9)، رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا و رابط کاربری سامسونگ بهره می‌برد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 خود را در معرض دید عموم قرار دهد، اگرچه که بعضی از منابع خبری گفته‌اند که این اتفاق در ماه ژانویه سال 2018 انجام می‌شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر