;
coinex

هواوی نوا 2i در سکوت خبری عرضه شد؛ چهار دوربین خودنمایی می‌کند!

هواوی نوا 2i در سکوت خبری عرضه شد؛ چهار دوربین خودنمایی می‌کند!
کمپانی چینی گوشی ساز هواوی امروز گوشی هوشمند دیگری را به بازار معرفی کرد. این دستگاه که در سکوت خبری خودی نشان داد، هواوی نوا 2i نام دارد و در یک فروشگاه اینترنتی در مالزی ظاهر شد.

هواوی نوا 2 آی (Huawei Nova 2i) دارای یک نمایشگر فول ویوو (FullView) بوده و به چهار دوربین مجهز است. در واقع دو دوربین دوگانه در این دستگاه وجود دارد، یکی در پنل جلو قرار گرفته و دیگری در پنل پشتی جاسازی شده است. این دستگاه با آنکه در خانواده هواوی نوا قرار گرفته، اما شباهت چندانی با مدل‌های هواوی نوا 2 و یا هواوی نوا 2 پلاس که در حال حاضر در بازار موجود هستند، ندارد.

تصاویری که از این اسمارت فون به بیرون درز کرده، نشان می‌دهد که ممکن است این گوشی هوشمند مدل بین المللی هواوی مایمانگ 6 باشد که هفته گذشته معرفی شد.

هواوی نوا 2 آی (Huawei Nova 2i) دارای یک نمایشگر فول ویوو (FullView) بوده و به چهار دوربین مجهز است

گوشی Nova 2i از چیپست کرین 659 با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای قدرت می‌گیرد. 4 گیگابایت حافظه رم داشته و به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. نمایشگر آن از نسبت تصویر 18:9 برخوردار بوده، اما هواوی درباره رزولوشن آن هیچ اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

نمایشگر دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است. لوگوی هواوی در زیر صفحه نمایش خودنمایی کرده و دوربین دوگانه سلفی در حاشیه بالایی پنل جلو به خوبی دیده می‌شود. این دوربین شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است.

به همین منوال در پنل پشتی نیز یک دوربین دوگانه با چیدمان عمودی سنسورها خودنمایی می‌کند. این دوربین از ترکیب یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک باتری با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر ساعت انرژی مورد نیاز روزانه هواوی نوا 2i را تامین کرده و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مدیریت نرم افزاری ان را بر عهده دارد.

هواوی نوا 2 آی برای تعامل هر چه بیشتر کاربر با این دستگاه حرکات مختلفی ارائه می‌دهد. به عنوان مثال می‌توانید با کشیدن حرف S بوسیله انگشت خود بر روی نمایشگر از تمام صفحه یک اسکرین شات بگیرید و یا با دو بار کلیک بر روی نمایشگر از صفحه مورد نظر خود ویدیو بگیرید.

گوشی جدید هواوی در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، اما هواوی هیچ اشاره‌ای به قیمت این دستگاه نکرده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر