;
coinex

سیستم دوربین TrueDepth اپل دلیل اصلی تاخیر در تولید آیفون ایکس

سیستم دوربین TrueDepth اپل دلیل اصلی تاخیر در تولید آیفون ایکسگزارشات اخیر حاکی از آن هستند که تامین کننده منابع اولیه کمپانی اپل تنها می تواند 40 درصد از مولفه های مورد نیاز برای تولید گوشی آیفون ایکس را تامین کند؛ اخبار دیگر نیز مدعی هستند که دلیل اصلی روند آهسته تولید این موبایل هوشمند، سیستم دوربین TrueDepth اپل است.

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور KGI Securities اعلام کرده است که این سیستم تشخیص چهره، بسیار پیچیده تر از مدل هایی است که در گوشی های رقیبان به کار گرفته شده؛ همین امر نیز چالش اصلی تولید عمده گوشی آیفون ایکس را فراهم کرده است.

“دوربین TrueDepth می تواند اصلی ترین دلیل روند آهسته تولید عمده آیفون ایکس باشد. سیستم تشخیص چهره در این موبایل از یک سیستم نور ساختاریافته، سیستم زمان پرواز و دوربین سلفی تشکیل شده که ترکیبی بسیار پیچیده تر از رقیبان را ایجاد می کند. درنتیجه، تولید عمده آن دشوارتر خواهد بود. گفته می شود که آیفون ایکس تا پایان مهر و آبان عرضه می شود، این درحالیست که کمبود منابع اولیه و افزایش تقاضا باعث می شود که توزیع نهایی به نیمه اول سال 2018 موکول شود.”

مینگ چی کو اعلام کرد ارسال مولفه های مورد نیاز برای تولید آیفون ایکس تا اواخر مهر ماه انجام می شود؛ پیش خرید این موبایل از 5 آبان (27 اکتبر) انجام شده و عرضه آن از 12 آبان (3 نوامبر) نیز در فروشگاه ها عرضه می شود.

کو همچنین پیش بینی کرد که پیش فروش آیفون ایکس از مرز 40 تا 50 میلیون نیز عبور می کند؛ این بدان معناست که تاخیر در تولید این موبایل همچنان ادامه خواهد داشت.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر