;
coinex

انتشار جدیدترین رده بندی با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی ؛ مهرماه 96

انتشار جدیدترین رده بندی با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی ؛ مهرماه 96

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، جدیدترین رده بندی، با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی را در مهرماه 1396 منتشر کرده است.

خودروهایی با قیمت کمتر از  25 میلیون تومان

به گفته شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سواری با قیمت کمتر از 25 میلیون تومان، دو خودروی سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲، در پایین‌ترین رده کیفی قرار دارند. این دو خودرو توانسته‌اند تا فقط یک ستاره از پنج ستاره کیفی را به دست آورند.

خودروهایی با قیمت ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان

در رده بندی با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی ، رده بندی کیفی خودروهایی با سطح قیمت ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان نیز منتشر شده است. در این گروه خودروهای ساندرو، ۲۰۷ اتوماتیک، پارس تندر و تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک توانسته‌اند تا از پنج ستاره کیفی، چهار ستاره را کسب کنند. به علاوه خودروهایی چون تندر ۹۰ پارس خودرو و ایران خودرو، آریو، رانا، پژو ۲۰۶، دنا پلاس و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز هر کدام توانسته‌اند تا سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب نمایند.


بیشتر بخوانید : بهترین خودروهای با قیمت کمتر از 50 میلیون تومان


سایر خودروهای این رنج قیمت که توانسته‌اند دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب نمایند، نیو ام وی ام ۳۱۵، دنا، دانگ فنگ اچ‌ سی، سمند سورن و سمند تبریز هستند. باقی خودروهای موجود در این رنج قیمت شامل، پژو پارس، پژو ۴۰۵، ساینا، تیبا هاچ‌بک، تیبا و ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس هستند که تنها توانسته‌اند تا یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کنند. این مجموعه از خودروها در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.

خودروهایی با قیمت 50 تا 75 میلیون تومان

در گروه خودروهایی با قیمت بین ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، تنها هیوندای‌ آی‌۱۰ توانسته است تا چهار ستاره کیفی را به دست آورد. خودروهای چانگان CS35، آریزو ۵، جک J5 و برلیانس اچ‌۳۳۰ نیز توانستند تا به سه ستاره کیفی دست یابند. در این گروه آریو اتوماتیک دو ستاره کیفی و لیفان ایکس‌۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ نیز، تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند و در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.

خودروهایی با قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان

هیوندای آی‌۲۰ و سراتو که در گروه خودروهایی با سطح قیمت ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان قرار دارند، توانستند تا از پنج ستاره کیفی، چهار ستاره را کسب کنند. تیگو ۵ و جک S5 نیز در این گروه قرار دارند ولی فقط سه ستاره کیفی را توانسته‌اند تا از پنج ستاره کسب نمایند.

خودروهایی با قیمت بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان

نیومزدا ۳ و سوزوکی گراندویتارا، در گروه خودروهایی با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان قرار دارند و توانسته‌اند تا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کنند.

رده بندی با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی

1- وانت

در این بخش و در سطح قیمتی 2، خودروی وانت تندر توانسته است تا با اخذ 3 ستاره کیفی، در این ماه بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی داخل را به خود اختصاص دهد.

انتشار جدیدترین رده بندی با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی

2- سواری

در این بخش، خودروهای نیو مزدا 3 و گرند ویتارا، در سطح قیمتی 1، خودروهای هیوندای i20 و کیا سراتو، در سطح قیمتی 2، خودروی هیوندا i10، در سطح قیمتی 3 و خودروهای ساندرو ، پژو 207 اتوماتیک، پارس تندر، تندر 90 اتوماتیک، و تندر 90 اتوماتیک پلاس، در سطح قیمتی 4 توانسته‌اند تا با اخذ 4 ستاره کیفی در این ماه، بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی داخل را به خود اختصاص دهند.

جدیدترین رده بندی با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی

مقایسه سطوح کیفیت در مرداد و شهریور 96:

جدیدترین رده بندی با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی منتشر شد

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر