;
coinex

سیری به صورت پیش‌فرض از جستجوگر گوگل استفاده خواهد کرد

سیری به صورت پیش‌فرض از جستجوگر گوگل استفاده خواهد کرداپل از این پس از موتور جستجوگر گوگل برای نمایش نتایج جستجو در سیری استفاده می‌کند. نرم‌افزار اسپات لایت نیز به زودی به این جستجوگر مهاجرت خواهد کرد.

اپل به تازگی اعلام کرده که از این پس از موتور جستجوی گوگل برای نمایش نتایج جستجو در سیری استفاده خواهد کرد. سیری پیش از این از بینگ (موتور جستجوی مایکروسافت) استفاده می‌کرد. اپل تنها شرکتی نیست که اخیرا به موتور جستجوی گوگل روی آورده و سامسونگ نیز اوایل امسال اعلام کرد که از این جستجوگر در محصولات خود استفاده خواهد کرد.

طبق گفته‌ی مایکروسافت، جستجوی تصاویر در سیری همچنان توسط بینگ انجام می‌شود. هرچند پیوندها و ویدیوها با استفاده از جستجوگر گوگل تامین خواهند شد. مشخص نیست که آیا این تغییرات بخشی از توافق ۳ میلیارد دلاری گوگل و اپل برای تمدید استفاده آی او اس از جستجوگر گوگل است یا نه.

اپل توضیح داد که نرم‌افزار اسپات‌لایت نیز از این پس به جای بینگ از جستجوگر گوگل استفاده خواهد کرد. این شرکت در اطلاعیه‌ی خود آورده است:

«مهاجرت به گوگل به ما این اجازه را می‌دهد که تجربه‌ی جستجو در سیری، اسپات‌لایت و iOS را با جستجو در سافاری هماهنگ‌سازی کنیم. اپل رابطه‌ی بسیار مثبتی با گوگل و مایکروسافت دارد و به دنبال ارائه‌ی بهترین خدمات به مشتریان خود است.»

کاربران سیری همچنان می‌توانند جستجو در بینگ را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنند و این تغییرات تنها گوگل را به انتخاب پیشفرض تبدیل خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر