;
coinex

گوگل هوم مکس به یاد رپر آمریکایی با اسم رمز biggie خودنمایی می‌کند

گوگل هوم مکس به یاد رپر آمریکایی با اسم رمز biggie خودنمایی می‌کند
شایعات می‌گویند که اسپیکر هوشمند گوگل هوم مکس با اسم رمز biggie خودنمایی خواهد کرد. این اسم می‌تواند اشاره‌ای داشته باشد به کریستوفر جرج لیتور والاس، خواننده رپ معروف آمریکایی!

نوتوریوس بی. آی. جی (Notorious B.I.G) یکی از مشهورترین رپرهای آمریکایی است که در سال 1997 درگذشت. امروز وب سایت 9to5Google از یک منبع آگاه گزارش کرد که احتمالا اسپیکر هوشمند گوگل هوم مکس به یاد این خواننده معروف سبک رپ آمریکایی، با اسم رمز biggie خودنمایی خواهد کرد. این گجت مدل بزرگتری از اسپیکر هوشمند گوگل هوم است که فردا در طول برگزاری رویداد گوگل به طور رسمی معرفی خواهد شد.

نوتوریوس بی. آی. جی (Notorious B.I.G) یکی از مشهورترین رپرهای امریکایی است
نوتوریوس بی. آی. جی (Notorious B.I.G) رپر امریکایی

مدل کوچکتر این اسپیکر هوشمند، گوگل هوم مینی نام دارد که پیش از این گفته می‌شد به افتخار جنیس جاپلین (Janis Joplin) خواننده و آهنگ‌ساز آمریکایی و از اسطوره‌های موسیقی راک با اسم رمز Joplin معرفی خواهد شد. او نیز در سال 1970 به علت مصرف بیش از حد هروئین درگذشت.

جنیس جاپلین (Janis Joplin) خواننده و آهنگ‌ساز آمریکایی

هنوز مشخص نیست که آیا گوگل قصد دارد تا این اسپیکر هوشمند را در رویداد فردا به نمایش درآورد یا خیر، اما در هر صورت رویداد غول موتورهای جستجو فردا در سان فرانسیکو برگزار خواهد شد و حداقل یکی از اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم مینی و یا گوگل هوم مکس در آن به روی صحنه خواهند رفت.

با اینکه در رویداد فردا تمرکز بیشتر بر روی گوشی‌های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال خواهد بود، اما گوگل محصولات دیگری را نیز ارائه خواهد داد. یکی از این محصولات جدید، لپ تاپ پیکسل بوک خواهد بود. این دستگاه همان کروم بوک گوگل است که در قالب جدیدی خودنمایی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

لپ تاپ گوگل پیکسل بوک با قلم استایلوس خودنمایی می‌کند


در هر صورت تا رویداد گوگل زمانی باقی نمانده است. شما می‌توانید از طریق توییتر تکراتو (https://twitter.com/Techratocom) پوشش زنده خبری ما از رویداد گوگل را ببینید. با ما همراه باشید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر