;
coinex

اولین تصاویر مدل سفید رنگ می میکس 2 مجهز به بدنه سرامیکی یکپارچه منتشر شد

اولین تصاویر مدل سفید رنگ می میکس 2 منتشر شد؛ مجهز به بدنه یکپارچه سرامیکی!

شیائومی (Xiaomi) اوایل ماه گذشته از گوشی پرچمدار می میکس 2 با یک بدنه سرامیکی رونمایی کرد. در این نوشتار به ارائه اولین تصاویر منتشر شده از این محصول پرداخته‌ایم.

چند ساعت پیش شخصی به نام لی جون (Lei Jun) تصاویری را از مدل سفید رنگ گوشی تمام سرامیکی می میکس 2 (Mi MIX 2) شیائومی در فضای مجازی قرار داد. این تصاویر نشان می‌دهند که کاربران به زودی امکان خرید چه محصولی را پیدا می‌کنند. لی جون گفته که این تصاویر را با استفاده از یک گوشی شیائومی می نوت 3 (Mi Note 3) گرفته است.

نمای پشت می میکس 2

نکته‌ای که باید در رابطه با گوشی می میکس 2 به آن اشاره کرد این است که هر بدنه سرامیکی یکپارچه که در ساخت این محصول به کار می‌رود، در دمای 1400 درجه سانتی گراد و با اعمال 7 روز فرآیند سینترینگ (Sintering) ساخته می‌شود. هر یک از این بدنه‌ها سپس با استفاده از یک پرس دو طبقه 240 تنی قالب گیری و در نهایت با به کار گیری یک سنگ سمباده 0.01 میلی متری انحنا داده می‌شوند.

نمای جلوی می میکس 2

نمای پشت می میکس 2

مشخصات فنی گوشی هوشمند پرچمدار می میکس 2 شیائومی

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.99 اینچی 1080 در 2160 پیکسلی با رزولوشن 18:9، تراکم پیکسل 403ppi، مقیاس کنتراست 1500:1 و وسعت رنگ DCI-P3 بهره می‌برد. سازنده چینی در ساخت این محصول از یک پردازشگر 2.45GHz کوالکام اسنپدراگون 835، واحد پردازش گرافیکی آدرینو 540 (Adreno 540)، باتری 3400mAh با قابلیت پشتیبانی فناوری شاررژ سریع 3 کوالکام و پورت یو اس بی نوع سی استفاده کرده است. می میکس 2 توانایی پشتیبانی قابلیت‌های اتصالی VoLTE و 4 جی پلاس را در 6 حالت دارد و علاوه بر این 46 فرکانس و 226 باند کشوری را پشتیبانی می‌کند.

تست‌های انجام شده بر روی این گوشی زیبا نشان داده‌اند که سازنده چینی کارایی این گوشی پرچمدار را در مقایسه با مدل قبلی آن تا حد زیادی افزایش داده و در ساخت آن از یک سبک طراحی بهتر استفاده کرده است. می میکس 2 علاوه بر این یکی از اولین گوشی‌هایی محسوب می‌شود که با یک نمایشگر بدون حاشیه واقعی وارد بازار شده است.

شیائومی مدل سفید رنگ گوشی می میکس 2 را بر خلاف مدل مشکی رنگ این محصول که با چند رم و حافظه داخلی عرضه شده، تنها در یک مدل با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و قیمت 720 دلار در اختیار کاربران گذاشته است. بد نیست بدانید که مدل مشکی رنگ این گوشی هوشمند در سه ترکیب با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه شده است. این سه گوشی هوشمند به ترتیب 506، 552 و 613 دلار قیمت دارند. می میکس 2 به احتمال زیاد در ایالات متحده عرضه نمی‌شود.

می میکس 2

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر