;
coinex

دهمین جشنواره فناوری نانو از روز جمعه آغاز به کار می‌کند.

دهمین جشنواره فناوری نانو از روز جمعه آغاز به کار می‌کند.

از روز جمعه ۱۴ مهرماه، دهمین جشنواره فناوری نانو با حضور ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان، ۸ دانشگاه و ۱۴ آزمایشگاه آغاز به کار خواهد کرد.

قرار است تا این جشنواره از ۱۴ تا ۱۷ مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن خلیج‌فارس برگزار گردد.

حاضرین در دهمین جشنواره فناوری نانو

در این جشنواره نهادهای فعال در سه قالب نهادهای ترویجی، مراکز علمی و شرکت‌های صنعتی حضور خواهند داشت. نهادهای ترویجی، شامل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی است.

مراکز علمی نیز شامل آزمایشگاه، دانشگاه و پژوهشگاه، پارک و مرکز رشد است و شرکت‌های صنعتی هم در ۱۲ بخش سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی، شرکت‌های مشاوره‌ای، خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل در دهمین جشنواره فناوری نانو حضور خواهند داشت.

براساس اخبار موجود قرار است تا همزمان با برپایی این نمایشگاه، کارگاه‌های تخصصی و مراسم تجلیل از برترین‌ محصولات دارای تاییدیه فناوری نانو نیز برگزار گردد.

برنامه‌های مربوط به جشنواره فناوری نانو

از جمله برنامه‌های این جشنواره می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی حمایت بین‌المللی از اختراعات، آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع، طیف‌سنج نوری نانو ذرات، بررسی پتنت‌های حوزه فناوری نانو، فروش اینترنتی، مذاکرات تجاری، بررسی پتنت‌های حوزه دارو، قیمت‌گذاری محصولات و قراردادهای انتقال فناوری اشاره نمود.

به گفته دکتر مهدی رضایت، دبیر کارگروه منابع انسانی ستاد توسعه فناوری نانو، قرار است تا در دهمین جشنواره فناوری نانو، ۱۰۰ شرکت محصولات تولیدی خود را عرضه نمایند. وی همچنین اعلام نمود که در این جشنواره ۲۵ طرح نوآورانه جدید عرضه خواهد شد.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر