;
coinex

صفحه حریم خصوصی اپل در وب‌سایت این شرکت بازنگری شد

صفحه حریم خصوصی اپل در وب‌سایت این شرکت بازنگری شداپل در مورد حفظ حریم خصوصی کاربران خود مقررات سفت و سختی دارد، به تازگی این شرکت تغییراتی را در این مورد اعمال کرده است.

اپل در صفحه مربوط به حریم خصوصی خود تغییراتی را ایجاد کرده است. “محصولات اپل طراحی شده اند تا برای شما کارهای فوق العاده ای انجام داده و حریم خصوصی شما را نیز حفظ نمایند.” این عبارت به صورت بزرگ در بالای آن صفحه به چشم می خورد. اپل در مورد ویژگی های مربوط به حفظ حریم خصوصی و امنیت خود حرف‌هایی را بیان می کند. این شرکت اسکن اثرانگشت را “پیشرفته ترین تکنولوژی امنیتی در دستگاه های شخصی” می داند.

اپل اضافه می کند، این شرکت هنگامی که کاربران از سیری سوال می پرسند اطلاعات مربوطه را ذخیره نمی کند. اطلاعات مربوط به حریم شخصی کاربران اپل، به مجموعه میلیون ها دیتا جمع آوری شده اضافه می شوند تا برای تشخیص الگوهای عمومی، استفاده شوند. با توجه به گفته شرکت اپل این الگوها به منظور تشخیص محبوب ترین ایموجی ها، بهترین پیشنهاد برای تایپ سریع و میزان انرژی مصرف شده مرورگر سافاری موبایل استفاده می شوند.

سایر موضوعات مربوط به حریم شخصی کاربران اپل شامل استفاده از دیتاهای رمز گذاری شده است که برای سازندگان اپلیکیشن ها مقررات سختی را در رابطه با استفاده از این اطلاعات وضع کرده است. در صورتی که سازندگان این مقررات را رعایت نکنند ملزم به پاک کردن اپلیکیشن خود از فروشگاه مجازی اپل هستند.

در ادامه آمده است” ما معتقدیم حریم شخصی یکی از حقوق اساسی هر انسانی است. بنابرین اطلاعات شخصی شما، اطلاعاتی که حق دارید آنها را خصوصی نگه دارید نزد ما به امانت می مانند؛ میزان ضربان  قلب شما در زمان استفاده، اینکه از کدام بخش خبری در اول استفاده می کنید، اینکه آخرین قهوه خود را از کجا خریداری کرده اید، چه وب سایت های را بازدید کرده اید، با چه کسی تماس گرفته اید، ایمیل یا پیام داده اید. تمام محصولات اپل برای حفاظت از حریم شخصی شما طراحی شده اند و به شما امکان این را می دهند که حق انتخاب داشته باشید که چه اطلاعاتی را می خواهید به اشتراک بگذارید و اینکه این اطلاعات را با چه کسانی به اشتراک بگذارید. ما بارها ثابت کرده ایم، پیشرفت تکنولوژی اپل مغایر با امنیت و حفظ حریم خصوصی شما نیست بلکه حامی آن است.”

البته هیچ اشاره ای به تکنولوژی ای که تنها در اپل آیفون X به کار رفته و با تشخیص چهره، قفل گوشی را باز می کند، نکرده است.

شما می توانید نسبت به مشاهده اصل این تغییرات در صفحه اصلی این کمپانی اقدام نمایید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر