;
coinex

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر)

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

وب سایت IMDB، پایگاهی است موثق درباره اخبار و اطلاعات مربوط به دنیا هنر هفتم. این وب سایت علاوه بر اینکه یک منبع معتبر در خصوص فیلم‌های سینمایی، هنرپیشگان و دست اندر کاران این هنر است، به صورت منظم و در بازه های مختلف زمانی، اقدام به نشر فهرستی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته می نماید. وب سایت IMDB در حال حاضر تحت مالکیت شرکت آمازون (Amzaon) قرار دارد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر)

در هفته‌ای که گذشت جدول پرفروشترین فیلمهای هفته شاهد سه فیلم جدید Flatliners ، Till Death Do Us Apart و American Made بود که توانستند با فروش مناسب در تعطیلات آخر هفته، به رتبه‌های بالای این فهرست راه پیدا نمایند. فیلم‌هایی مانند Wind River و Hitman’s Bodyguard   نیز پس از چند هفته فروش موفق از این لیست خارج شدند. فیلم Battle of Sexes نیز توانست با فروشی مناسب در دومین هفته اکران عمومی وارد این لیست شود. نکته جالب خروج سریع فیلم Stronger با بازی جیک جیلنهال بود که نتوانست به فروش مناسبی در آخر هفته دست یابد.

بر اساس اعلام وب سایت International Movie Datebase یا IMDB، پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر) جهان به ترتیب میزان فروش در آخر هفته عبارتند از:

10. Mother

رتبه دهم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر) به فیلم Mother اختصاص داشت. این فیلم توانست با فروشی معادل 1.4 میلیون دلار (معادل 5.5 میلیارد تومان) این جایگاه را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب مجموع فروش کلی این فیلم پس از سه هفته اکران عمومی به رقم 16.3 میلیون دلار (معادل 63.5 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Mother یک نمونه در ژانر درام ترسناک بوده و کارگردانی آن بر عهده دارن آرونوفسکی (Daren Aronofsky) است. از هنرپیشگان این فیلم می‌توان به جنیفر لاورنس (Jennifer Lawrence)، خاویر باردم (Javier Bardem) و اد هریس (Ed Harris) اشاره کرد. فیلم Mother مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 1 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

9. Till Death Do Us Apart

رتبه نهم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر) به فیلم جدید Till Death Do Us Apart اختصاص یافت. این فیلم توانست با فروشی برابر با 1.5 میلیون دلار (معادل 5.8 میلیارد تومان) این مقام را به خود اختصاص دهد.

فیلم Till Death Do Us Apart یک فیلم در ژانر ترسناک بوده و توسط کریس استوکس (Chris Stokes) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم Till Death Do Us Apart می توان به استفن بیشاپ (Stephen Bishop)، مارک چپمن (Mark G. Chapman)، جسیکا ونسا دی لئون (Jessica Vanessa DeLeon)، تای دیگز (Taye Diggs) و ایمی هانتر (Amy Hunter) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 41 دقیقه داشته و  مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

خلاصه داستان

مایکل و مدیسون رولاند قصد دارند تا تمام عمر را با هم سپری کنند. اما روش کنترل و مدیریت زندگی توسط مایکل زندگی زناشویی آرمانی و ایده آل این زوج را به خطر می اندازد. مدیسون سعی می کند تا با کمک دوست صمیمی خود شرایط را بهبود بخشد…

8. Home Again

رتبه هشتم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر) به فیلم Home Again اختصاص داشت که نسبت به هفته گذشته با سه پله سقوط مواجه شده بود. این فیلم توانست فروشی 1.7 میلیون دلاری (معادل 6.6 میلیارد تومان) را تجربه کرده و این مکان را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب این فیلم توانست در 4 هفته اکران عمومی مجموع فروش خود را به رقم 25.2 میلیون دلار (معادل 98 میلیارد تومان) برساند.

فیلم Home Again در ژانر کمدی رمانتیک بوده و توسط هالی میرز شیر (Halllie Meyers Shyer) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان اصلی این فیلم می‌توان به ریسه ویترسپون (Reese Whiterspoon)، نت وولف (Nat Wolff) و لیک بل (Lake Bell) اشاره کرد. فیلم Home Again مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 37 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

7. American Assassin

فیلم American Assassin توانست با فروش آخر هفته‌ای معادل معادل 3.3 میلیون دلار (معادل 12.8 میلیارد تومان) رتبه هفتم را بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر) از آن خود نماید. به این ترتیب مجموع فروش کلی این فیلم پس از سه هفته اکران به رقم 31.9 میلیون دلار (معادل 124.5 میلیارد تومان) رسید.

فیلم American Assassin در ژانر اکشن ترسناک بوده و کارگردان آن نیز مایکل کوستا (Michael Cuesta) است. از هنرپیشگان این فیلم جدید می‌توان به دایلان اوبراین (Dylan O’Brien) هنرپیشه نقش استایلز در سریال Teen Wolf، مایکل کیتون (Michael Keaton) و سانا لاتان (Sanaa Lathan) و شیوا نگار (Shiva Negar) هنرپیشه ایران اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 51 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

پس از قتل نامزد میچ رپ توسط تروریست‌های تندروی اسلامی، وی برای انتقام وارد نیروهای مقابله با تروریسم می گردد. میچ در این راه از کمک‌ها و آموزشهای یک افسر سابق نیروی دریایی به نام استن هرلی استفاده می کند…

6. Battle of Sexes

فیلم Battle of Sexes توانست در دومین هفته اکران خود وارد فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی شده و با فروشی برابر با 3.4 میلیون دلار (معادل 13.2 میلیارد تومان) رتبه ششم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر) به خود اختصاص دهد. با این فروش مجموع کلی درآمد گیشه این فیلم پس از 2 هفته اکران عمومی به رقم 4.1 میلیون دلار (معادل 16 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Battle of Sexes یک فیلم کمدی ورزشی بوده و کارگردانی آن بر عهده جوناتان دیتون (Jonathan Dayton) و والری فاریس (Valerie Faris) است. از هنرپیشگانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به اما استون (Emma Stone)، استیو کارل (Steve Carell)، آندریا ریزبورو (Andrea Riseborough)، ناتالی مورالس (Natalie Morales) و سارا سیلورمن (Sarah Silverman) اشاره کرد. فیلم Battle of Sexes زمانی برابر با 2 ساعت و 1 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

خلاصه داستان

فیلم Battle of Sexes یک داستان واقعی بوده و بر اساس مسابقه تنیس بین زن اول تنیس جهان در سال 1973، بیلی جین کینگ (Billie Jean King) و قهرمان سابق این رشته بابی ریگز (Bobby Riggs) ساخته شده است.

5. Flatliners

رتبه پنجم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر) به فیلم جدید Flatliners اختصاص یافت. این فیلم توانست با فروش آخر هفته ای برابر با 6.6 میلیون دلار (معادل 25.7 میلیارد تومان) این مقام را از آن خود نماید.

فیلم Flatliners یک نمونه ترسناک در ژانر علمی تخلی بوده و توسط نیلز آردن اوپلف (Niels Arden Oplev) کارگردانی شده است. از هنرپیشگانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به الن پیج (Ellen Page)، دیه گو لونا (Diego Luna)، نینا دوبرف (Nina Dobrev)، جیمز نورتون (James Norton) و کیرسی کلمونز (Kiersey Clemons) اشاره کرد. فیلم Flatliners مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 50 دقیقه داشته و  مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

خلاصه داستان

پنج دانشجوی پزشکی جوان در یک آزمایشگاه بسیار خطرناک، ضربان قلب خود را به مدت کوتاهی متوقف می کنند. این آزمایش با ایجاد شرایطی نزدیک به مرگ یک تجربه ناب از دنیای پس از مرگ را برای آنها رقم می زند.

4. The LEGO Ninjago Movie

فیلم  انیمیشن the LEGO Ninjago Movie توانست موفقیت هفته اول را تکرار کرده و با فروشی برابر با 11.6 میلیون دلار (معادل 45.2 میلیارد تومان) با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته، رتبه چهارم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر) به خود اختصاص دهد. با این حساب مجموع فروش این فیلم پس از دو هفته اکران عمومی به رقم 35.2 میلیون دلار (معادل 137 میلیارد تومان) رسید.

فیلم The LEGO Ninjago Movie که یک عنوان دیگر در مجموعه فیلم‌های LEGO بوده در ژانر انیمیشن ماجرایی ساخته شده و کارگردانی آن نیز بر عهده چارلی بین (Charlie Bean) و پل فیشر (Paul Fisher) است. از صداپیشگان ایفای نقش کرده در فیلم انیمیشن The LEGO Ninjago Movie می توان به جکی چان (Jackie Chan)، دیو فرانکو (Dave Franco)، فرد آرمیسن (Fred Armisen) و کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 41 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG (با نظارت والدین) تهیه شده است.

3. American Made

رتبه سوم در جدول پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر) به فیلم جدید American Made اختصاص یافت. این فیلم توانست با فروشی برابر با 16.8 میلیون دلار (معادل 65.5 میلیارد تومان) در آخر هفته گذشته این مقام را از آن خود نماید.

فیلم American Made یک نمونه در ژانر اکشن بیوگرافی با تم کمدی بوده که توسط داگ لیمان (Doug Liman) کارگردانی و ساخته شده است. از ستارگان حاضر در این فیلم می توان به تام کروز (Tom Cruise)، دونال گلیسون (Domnhall Gleeson)، سارا رایت (Sarah Wright)، جس پلمونس (Jess Plemons) و جیما میز (Jayma Mays) اشاره کرد. فیلم American Made مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 55 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

یک مامور سازمان اطلاعات ایالات متحده آمریکا به عنوان یک دلال مواد مخدر در دهه 1980 میلادی مشغول به انجام ماموریت بوده و …

2. It

عنوان دوم در بین پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر) مانند هفته گذشته به فیلم ترسناک It اختصاص یافت. این فیلم توانست در چهارمین هفته اکران خود روند موفقیت آمیز خود را حفظ نموده و فروشی 16.9 میلیون دلاری (معادل 66 میلیارد تومان) را ثبت کرده و رتبه دوم را در این جدول به خود اختصاص دهد. به این ترتیب مجموع فروش این فیلم در چهار هفته اکران به رقم قابل توجه 290.8 میلیون دلار (معادل 1135میلیارد تومان) رسید.

فیلم It یک نمونه در ژانر درام ترسناک بوده و توسط اندی ماسچیتی (Andy Muschietti) کارگردانی شده است. از ستارگان این فیلم پرفروش می‌توان به الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgård)، جدن لیبرهر (Jaeden Lieberher) و فین ولفهارد (Finn Wolfhard) ، جرمی ری تیلور (Jeremey Ray Taylor) و سوفیا لیلیس (Sophia Lillsi) اشاره کرد. این فیلم ترسناک مدت زمانی برابر با 2 ساعت 15 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

 خلاصه داستان

گروهی از کودکان پس از پیدا شدن یک هیولای با توانایی تغییر شکل که با شمایل یک دلقک به شکار کودکان می پردازد، دور هم جمع شده و …

1. Kingsman : The Golden Circle

رتبه اول در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (29 سپتامبر تا 1 اکتبر) مانند هفته گذشته در اختیار فیلم Kingsman : The Golden Circle قرار داشت . این فیلم توانست با فروش آخر هفته برابر با 16.9 میلیون دلار (معادل 66 میلیارد تومان) این رتبه را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب مجموع فروش این فیلم در دو هفته اکران عمومی به رقم 66.6 میلیون دلار (معادل 260 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Kingsman : The Golden Circle یک نمونه در ژانر کمدی اکشن ماجرایی بوده و کارگردانی آن نیز بر عهده متیو وان (Matthew Vaughn) بوده است. از هنرپیشگان مطرح پر تعداد حاضر در این فیلم می توان به کالین فرث (Collin Firth)، جولیان مور (Julianne Moore)، تارون اگرتون (Taron Egerton)، هال بری (Halle Berry)، التون جان (Elton John)، چنینگ تتوم (Channing Tatum) و جف بریجز (Jeff Bridges) اشاره کرد. فیلم Kigsman : The Golden Circle مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 21 دقیقه داشته و  مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

پس از تسخیر دنیا، دو مامور مخفی که سازمان‌های متبوعشان مورد حمله قرار گرفته و نابود شده، در یک ماجرای جذاب موفق به کشف یک سازمان جاسوسی در آمریکا می شوند. این دو باید با همکاری به جنگ با دشمن مشترک رفته و با شکست وی …

 

 


بیشتر بخوانید : پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 سپتامبر تا 24 سپتامبر)


منبع : IMDB

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون
    تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون
    بشه

    پاسخ