;
coinex

تحویل هایما اس 5 از دی ماه آغاز می شود

قرار است تا تحویل هایما اس 5 از دی ماه آغاز گردد. با توجه به اینکه از طرح پیش فروش این خودرو استقبال بی نظیری شد، ظرفیت آن در همان ساعات اولیه تکمیل گشت. معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، مصطفی خان کرمی اعلام نمود که هدف گروه صنعتی ایران خودرو جلب رضایت و خواست مشتریان است.

به گفته وی گروه خودروسازی ایران خودرو با هدف تامین بخش بزرگ‌تری از بازار، روز یکشنبه 2 مهرماه 96 در شهر مقدس مشهد، علاوه بر معرفی، پیش‌فروش و تحویل هایما اس 5 را نیز آغاز نموده است. خان کرمی اعلام نود که با توجه به نیاز و تقاضای مشتریان در بخش محصولات کراس اوور، پس از عرضه محصول شاسی بلند هایما اس 7 توربو ، و مشاهده استقبال مشتریان از این برند و محصول، گروه صنعتی ایران خودرو تصمیم گرفته تا محصول جدید هایما اس 5 را نیز به بازار معرفی نماید.

این خودرو قرار است تا در سایت شرکت ایران خودرو خراسان تولید گردد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل هایما اس 5 از دی ماه آغاز می‌شود. مصطفی خان کرمی ادامه داد که برای این استقبال، تمهیدات و هماهنگی‌ها لازم از قبل مهیا شده بود اما چون تحویل هایما است 5 محدود بود، مشتریان زیادی نتوانسته‌اند ثبت نام کنند. مصطفی خان کرمی تاکید نمود که شرکت ایران خودرو برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده است تا بتواند در فرصت‌های بعدی شرایط فروش و تحویل هایما اس 5 را داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

پیش فروش هایما اس 5 توربو شارژ اتوماتیک ؛ شروع از مهرماه 96


بررسی ویژگی‌های هایما اس 5

هایما اس 5 محصولی است که در سطح جهان با نام کامپکت کراس اوور، شناخته می‌شود. در سال 2015 این خودرو در نمایشگاه گوانگ ژو توانست تا برنده جایزه سالانه بهترین SUV شهری شود. هایما اس 5 همچنین توانسته است تا 5 ستاره ایمنی را نیز دریافت کند. هایما اس 5 ، نسبت به خودروهای رقیب دارای ویژگی‌های مهمی است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به دارا بودن موتور پرتوان، امکانات و تجهیزات رفاهی، امکانات ایمنی، صندلی برقی راننده و سرنشین، دوربین 360 درجه و … اشاره نمود.


بیشتر بخوانید:

هایما اس 5 جدید ایران خودرو رونمایی شد ؛ 75 میلیون تومان


.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر