;
coinex

هایما اس 5 جدید ایران خودرو رونمایی شد ؛ 75 میلیون تومان

هایما اس 5 جدید ایران خودرو رونمایی شد ؛ 75 میلیون تومانمراسم معرفی خودرو هایما اس 5 جدید ایران خودرو ، در مشهد مقدس، با حضور خبرنگاران رسانه‌های همگانی و همچنین مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و مقامات استان خراسان رضوی برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل ایران خودرو خراسان، یکی از اهداف راهبردی این شرکت را افزودن سالانه یک محصول SUV به سبد محصولات این شرکت اعلام نمود. وی ادامه داد که شرکت ایران خودرو برنامه‌ریزی‌هایی را در نظر گرفته که براساس آن تا سال 1400 حدود 20 تا 25 درصد از محصولات SUV موجود در بازار متعلق به این گروه صنعتی خواهد بود. مهندس بیژن زاهدی فرد بر افزایش ظرفیت تولید در سایت خراسان، تاکید نمود و ادامه داد که تیراژ تولید خودرو در این شرکت از 210 دستگاه در سال 93 به بیش از 600 دستگاه در سال 96 افزایش یافته است.

هایما اس 5 جدید ایران خودرو رونمایی شد

تولید هایما اس 5 در ایران خودرو

مهندس بیژن زاهدی فرد به شروع تولید سوزوکی گرندویتارا در سایت خراسان اشاره نمود و ادامه داد که تولید همه محصولات SUV به صورت انحصاری به این سایت واگذار گردیده و پس از اینکه محصول هایما اس 7 عرضه شد خودروی هایما اس 5 جدید نیز رونمایی شد. این محصول در سایت ایران خودرو خراسان تولید شده و از دی ماه 96 وارد بازار خواهد شد. زاهدی فرد در ادامه به تاثیر سایت خراسان بر اشتغال‌زائی در منطقه تاکید نمود و ادامه داد که در مدت 3 سال اخیر، حدود 1300 نفر توانسته‌اند تا مشغول به کار شوند. به گفته وی ایران خودرو این اقدام را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده و مانع مهاجرت به مناطق شهری شده است.

هایما اس 5 جدید ایران خودرو

معرفی هایما اس 5 جدید ایران خودرو

هایما اس 5 محصولی جهانی است که در خودروهای کلاس بدنه شاسی بلند سایز کوچک یا کراس اوور جای می‌گیرد. هایما اس 5 در سال 2015 در نمایشگاه گوانگ ژو توانست تا برنده جایزه سالانه بهترین SUV  شهری شود و همچنین 5 ستاره ایمنی از‏ NCAP – C دریافت کرده است. هایما اس 5 دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است، پیشرانه‌ آن چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۱.۵ لیتری توربو است. این خودرو قدرت ۱۶۱ اسب بخار را در دور موتور شش هزار دور بر دقیقه و گشتاور ۲۲۳ نیوتن‌متر را از دور موتور هزار و 800 دور بر دقیقه تولید می‌کند و در مقایسه با خودروهای رقیبش خودرویی با ویژگی‌های ایده‌آل است.

هایما اس 5 دوستدار محیط زیست و میانگین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو که دارای گیربکس CVT است، هشت لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و همچنین توان رسیدن به سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت را نیز به خوبی دارد.

هایما اس 5 جدید

معرفی سایر ویژگی‌های هایما اس 5

هایما اس 5 جدید، ۶ ایربگ، دوربین ۳۶۰ درجه با امکان دید نقاط کور، ترمز ضد قفل ABS سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP  را دارد و همچنین می‌توان به سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA، سیستم کنترل کشش TCS، قطع خودکار سوخت هنگام تصادف و باز شدن خودکار قفل درها، امکان خروج از صندوق‌عقب در مواقع اضطراری نیز اشاره نمود. هایما اس 5 با دارا بودن مشخصات فنی و ظاهری و همچنین تجهیزات مدرنی که اشاره شد، رانندگی مطلوب و ایمنی را برای راننده و همچنین سرنشینان این خودرو فراهم می کند.

پیش بینی می شود، که این خودرو به راحتی بتواند با مزایا و ویژگی‌هایی که دارد و همچنین امکانات روز و مدرن خود رقیبی مناسب برای رقبای هم کلاس خود باشد. این خودرو به راحتی خواهد توانست تا سهم مناسبی از بازار را در اختیار خود بگیرد. کلیه علاقه‌مندان به این خودرو می‌توانند از امروز با پیش پرداخت 37 میلیون تومان و سود انصراف 14 درصد، صاحب خودروی مدرن هایما اس 5 جدید شوند.

رونمایی از هایما اس 5 جدید

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر