;
coinex

دوربین گوگل کلیپس با استفاده از هوش مصنوعی لحظه های مهم زندگی را ثبت می کند

دوربین گوگل کلیپس با استفاده از هوش مصنوعی لحظه های مهم زندگی را ثبت می کنددوربین گوگل کلیپس یکی از گجت هایی بود که شب گذشته در رویداد 4 اکتبر این کمپانی رونمایی شد؛ این یکی از دستگاه هایی بود که هیچ کس انتظار آن را نداشت!

یکی از مشکلات عکاس بودن این است که خودتان هرگز در عکس ها حضور ندارید. این بدان معناست که علیرغم ثبت لحظه های زیبا و غیرمنتظره، این حقیقت که در هیچ کدام از عکس ها حضور ندارید یک فرصت از دست رفته به شمار می رود.

کمپانی گوگل این مشکل را با دوربین کلیپس (Google Clips) برطرف می کند. این گجت یک دوربین کوچک است که به گفته گوگل بر مبنای یادگیری ماشین کار می کند و می داند که چه زمانی باید عکس بگیرد! گوگل در این باره گفته است: “ما توانایی های یادگیری ماشین را مستقیما به دوربین گوگل کلیپس منتقل کرده ایم؛ بنابراین هر زمان که دستگاه را روشن می کنید، دوربین به دنبال لحظه هایی می گردد که باید از آن عکس بگیرد. دوربین گوگل کلیپس به دنبال فرصت های شفاف و با ثبات محیط اطراف شماست. شما می توانید به این دوربین آموزش دهید که چه فردی برای شما مهم تر است، بنابراین هر زمان که مادربزرگ به منزل شما می آید، می توانید از لحظه ورود او عکس بگیرید.”

البته اگر به توانایی های یادگیری ماشین این گجت اطمینان ندارید، می توانید از دکمه شاتر آن استفاده کنید و خودتان این لحظه ها را به ثبت برسانید. یک اپلیکیشن سازگار با این دوربین نیز طراحی شده که به شما کمک می کند از راه دور عکس بگیرید.

دوربین گوگل کلیپس با سیستم عامل آی او اس و اندروید سازگار بوده و به زودی در بازار آمریکا عرضه می شود. این دستگاه با قیمت 250 دلار به فروش خواهد رسید. گوگل خاطر نشان کرد که نسل اول این دوربین برای والدین و یا کسانی که حیوان خانگی دارند طراحی شده تا بتوانند لحظه های ناب فرزندان و حیوانات خود را ثبت کنند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر