;
coinex

دو تصویر واقعی از هواوی میت 10 پرو منتشر شد

دو تصویر واقعی از هواوی میت 10 پرو منتشر شد
هواوی به زودی از گوشی‌های پرچمدار جدید سری میت 10 خود رونمایی می‌کند و یکی از آنها گوشی هواوی میت 10 پرو است. این گوشی به تازگی در دو تصویر واقعی خودنمایی کرد.

اگر به تصاویر قرار گرفته در این متن نگاه کنید، باید بگوییم که شما در حال حاضر تصویر واقعی هواوی میت 10 پرو را می‌بینید، گوشی هوشمندی که در تاریخ شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) در کنار مدل‌های دیگر این سری از محصولات هواوی معرفی می‌شود.

تاکنون از این دستگاه چندین رندر مختلف منتشر شده است و اکنون این عکس‌های واقعی به خوبی طراحی آن را آشکار کرده و نشان می دهد که با چه محصولی سروکار خواهیم داشت. یکی از عکس‌ها، نمای جلویی این دستگاه را به تصویر کشیده است. حاشیه‌های بسیار باریکی در بالا و پایین آن دیده می‌شود.

همان طور که می‌بینید، دکمه‌های مجازی روی صفحه نمایش آن قرار گرفته و این گونه که به نظر می رسد، هواوی میت 10 پرو از طراحی فلزی شیشه‌ای برخوردار شده است. این ترکیب در طراحی آن، محصول زیبایی را ساخته است.

در تصویر دیگر که از پنل پشتی این دستگاه منتشر شده، دوربین دوگانه آن دیده می‌شود. این دوربین ترکیبی از دو سنسور با چیدمان عمودی است که غول اپتیک جهان، لایکا در تولید سنسورهای آن نقش مهمی داشته است. هواوی و لایکا مدتی است که بر سر تولید دوربین‌های دوگانه در گوشی های هوشمند هواوی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

در کنار ماژول دوربین دوگانه آن، فلاش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری تعبیه شده و در زیر ماژول دوربین، سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. طراحی با دو تناژ رنگی در پنل پشتی هواوی میت 10 پرو به خوبی در این عکس قابل مشاهده است.

پنل پشتی بسیار براق طراحی شده (بازتاب تصویر گوشی هوشمندی که با آن، عکس مورد نظر ، در پنل پشتی هواوی میت 10 پرو به خوبی مشخص است) و کناره‌های آن انحنای مناسبی دارد. با وجود این انحنا، هواوی میت 10 پرو به خوبی در دست می‌نشیند، اما جالب اینجاست که این انحنا در پنل جلویی دیده نمی‌شود و در واقع هواوی در ساخت این مدل از یک صفحه نمایش بدون حاشیه تخت استفاده کرده است.

کلیدهای پاور / قفل و کلید تنظیم حجم صدا در سمت راست این اسمارت فون جای گرفته و در سمت چپ آن درگاه ورودی سیم کارت دیده خواهد شد.

مشخصات هواوی میت 10 پرو

به لطف شایعاتی که تاکنون از این دستگاه منتشر شده، تقریبا چیزی از مشخصات هواوی میت 10 پرو باقی نمانده است. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.99 اینچی کواد اچ دی پلاس (رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل) است. 6 گیگابایت حافظه رم دارد و یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت انرژی مورد نیاز ان را تامین کرده و این دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

سنسور اصلی دوربین دوگانه آن درست به مانند دوربین ال جی وی 30 از دهانه دیافراگم f/1.6 برخوردار است و همان طور که گفته شد، در ساخت آن کمپانی لایکا دخیل بوده است.

یکی از جذابترین فاکتورهایی که در لیست مشخصات هواوی میت 10 دیده می‌شود، وجود پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی کرین 970 هایسیلیکون است، قطعه‌ای که گفته می شود اولین پردازنده هوش مصنوعی جهان خواهد بود.

هواوی میت 10 پرو به همراه دیگر مدل‌های این سری با سیستم عامل اندروید 8 اوریو از جعبه خارج شده و پوسته ایموشن هواوی (Emotion UI) بر بالای آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل خودنمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که در 24 مهر، هواوی در کنار میت 10 پرو از مدل‌های میت 10، میت 10 لایت و هواوی میت 10 پورشه دیزاین نیز رونمایی کند. گفته می‌شود که این مدل آخر، گران ترین گوشی هواوی در تاریخ این کمپانی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین گران ترین گوشی هواوی خواهد بود

تماشا کنید: هواوی میت ۱۰ یک گوشی هوشمند نیست!


.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر