;
coinex

معرفی یک قابلیت جدید در اینستاگرام : استوری جدید اینستاگرام

استوری جدید اینستا

شبکه اجتماعی اینستاگرام (Instagram) مجهز به یک قابلیت جدید شد. این قابلیت در بخش استوری جدید اینستاگرام بوده که کاربران را سوپرایز کرد، اینبار با امکان لایک کردن استوری به کاربران امکان دریافت بازخورد های مثبت را می دهد.

مطمئنا شما نیز یک از کاربران اینستاگرام می باشید که هر روز از اینستاگرام برای اشتراک تصاویر و استوری خود با دنیا استفاده می کنید. اما فرض کنید می خواهید از نظر دوستانتان در مورد سبک لباس خود که در استوری اینستا اپلود کرده اید، مطلع شوید. اکنون  اینستاگرام با قرار دادن قسمتی در استوری جدید به شما امکان نظر سنجی با دو اپشن را داده است.

اگر می خواهید از این امکان استوری جدید اینستاگرام استفاده نمایید. پس از اپلود استوری خود، به آن استیکر رای دادن یا پل (Poll) را اضافه کنید. توجه داشته باشید امکان اینکه بتوانید آنرا با امکانات دیگر نظیر نوشته  دلخواه، استیکر های دیگر و… ترکیب کنید وجود دارد. فالوور های شما پس  از مشاهده استوری شما می توانند رای بدهند.

نتایج به صورت لحظه ای برای شما به نمایش در می آیند به صورتی که نام و رای هر کاربر مشخص می شود. نتایج پس از 24 ساعت از نمایش استوری، همراه با آن ناپدید می شود. نتایج برای شما به عنوان قسمت از استوری به نمایش در خواهد آمد. علاوه بر این دو امکان دیگر نیز به استوری اینستا افزوده شده است. شما امکان تغییر رنگ و تراز نوشته ها و استیکر های خود را نیز دارید اما توجه داشته باشید فعلا تنها امکان تراز کردن  نوشته ها برای آی او اس فعال شده است.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر