;
coinex

مایکروسافت تا دو سال آینده تولید دستگاه های سرفیس را متوقف می کند

مایکروسافت تا دو سال آینده تولید دستگاه های سرفیس را متوقف می کنداخبار اخیر حاکی از آن هستند که مایکروسافت تا پایان سال 2019، تولید دستگاه های سرفیس را متوقف خواهد کرد.

استیو برازیر، مدیرعامل Canalys و جیانفرانسو لانسی، مدیر اجرایی لنوو بر این عقیده اند که مایکروسافت به فروش دستگاه های سرفیس ادامه نخواهد داد، چرا که منبع اصلی کسب درآمد این شرکت نیست. مایکروسافت از فروش خدمات کلود، محصولات و ویندوز درآمد عظیمی را کسب می کند.

لانسی می گوید: “مایکروسافت قطعا پول زیادی را برای دستگاه های سرفیس از دست می دهد.” بنابراین دلیلی برای ادامه این روند وجود ندارد.

برازیر در این باره گفته است: “عملکرد سرفیس کمی متلاطم است؛ سه ماهه های خوب و بدی وجود دارند. اما در مجموع درآمد زیادی کسب نمی کنند. اصلا منطقی نیست که بخواهند در این تجارت باقی بمانند.” او در ادامه اضافه کرد که افراد وال استریت قطعا می خواهند بدانند که چرا مایکروسافت وارد چنین تجارت کم درآمدی شده است.

علاوه بر درآمد نامناسب دستگاه های سرفیس ، برازیر خاطر نشان کرد که ساتیا نادلا (مدیرعامل مایکروسافت) “مرد نرم افزار و کلود است”؛ بنابراین احتمال فعالیت او در این عرصه بسیار اندک خواهد بود.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر