;
coinex

عرضه اولین سری از گوشی‌های آیفون ایکس اپل تا ماه دسامبر به تعویق می‌افتد!

عرضه اولین سری از گوشی‌های آیفون ایکس اپل احتمالا تا ماه دسامبر به تعویق می‌افتد!یکی از منابع خبری به تازگی گفته است که عرضه گوشی‌های پرچمدار آیفون ایکس (iPhone X) احتمالا در ماه نوامبر (10 آبان تا 10 آذر) انجام نمی‌شود.

انتظار می‌رفت که اپل بتواند تعداد یک میلیون دستگاه اول گوشی‌های آیفون ایکس را برای کاربرانی که موفق به پیش خرید این گوشی پرچمدار شده بودند، در تاریخ 12 آبان (3 نوامبر) وارد بازار کند با این وجود، شرکت برایت وایر اخیرا در صفحه توییتر خود گفته است که احتمالا پروسه عرضه اولین سری از گوشی‌های آیفون ایکس اپل تا ماه دسامبر (10 آذر تا 10 دی) به تعویق می‌افتد. ظاهرا علت این تاخیر کاهش نرخ بازدهی به زیر 10 درصد در خط تولید این گوشی خاص بوده است.

آیفون ایکس محصول اصلی رویداد اخیر اپل بود. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر تمام صفحه با حاشیه‌های بسیار باریک و چند ویژگی برجسته دیگر بهره می‌برد از این رو تعداد زیادی از کاربران علی رغم گران بودن قیمت این گوشی هوشمند آن را سفارش دادند.

شرکت برایت وایر هیچ مطلبی را در مورد این که نرخ بازدهی کدام یک از مراحل تولید گوشی آیفون ایکس کاهش یافته، منتشر نکرده است، با اینحال منابع خبری در چند ماه اخیر اعلام کرده‌اند که تولید این گوشی هوشمند به دلیل بروز محدودیت‌هایی در زمینه تامین نمایشگرهای OLED و همچنین سنسورهای سه بعدی این محصول با مشکلاتی روبرو شده است.

اگر این خبر صحت داشته باشد مراحل بعدی عرضه گوشی‌های آیفون ایکس هم با تاخیر مواجه می‌شوند مگر در صورتی که اپل بخواهد با سرعت بیشتری کارهای خود را انجام دهد. بروز چنین تاخیراتی باعث می‌شود که تمام خریداران دهمین گوشی پرچمدار آیفون نسبت به عملکرد سازنده محبوبشان ناامید شوند؛ البته نتیجه مثبتی که از این تاخیر حاصل می‌شود می‌تواند این باشد که این کاربران از خرید آیفون ایکس صرف نظر کنند و به خریدن مدل‌های دیگر گوشی‌های جدید آیفون روی بیاورند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر