;
coinex

آیا این تصویر واقعی از گوشی شیائومی ردمی نوت 5 است؟

تصویر واقعی از گوشی شیائومی ردمی نوت 5
به تازگی تصویری از یک گوشی هوشمند در فضای آنلاین منتشر شده که آن را منتسب به گوشی شیائومی ردمی نوت 5 می‌دادند. به نظر می‌رسد که در این گوشی، شیائومی از نمایشگر محبوب بدون حاشیه با نسبت تصویر 18 به 9 استفاده کرده است.

عکس‌های جدیدی که در اینترنت به اشتراک گذاشته شده، نمایی از پنل جلو و عقب این دستگاه را به تصویر کشیده است. شواهد گویای آن است که احتمالا این دستگاه همان شیائومی ردمی نوت 5 باشد.

معمولا خط تولید ردمی نوت شیائومی با نمایشگرهای بزرگ 5.5 اینچی ان شناخته می‌شود، اما این طور که پیداست، دستگاه مورد نظر به لطف کم شدن حاشیه‌های اطراف، حتی نمایشگر بزرگتری در اختیار خواهد داشت. شاید یک نمایشگر 6 اینچی در این مدل خودنمایی کند.

حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش به معنای واقعی باریک هستند. جالب اینجاست که این حاشیه‌ها حتی باریک‌تر از پرچمدار جدید شیائومی می میکس 2 به نظر می‌رسند. حاشیه بالایی کمی ضخیم‌تر بوده که کاملا طبیعی است؛ چرا که در این قسمت، خروجی صدا، سنسور و دوربین این اسمارت فون جای گرفته و حاشیه پایین به مانند یک نوار باریک دیده می‌شود.

پنل پشت جایی است که بیشترین شباهت را به سری ردمی شیائومی دارد. طراحی این دستگاه یادآور شیائومی ردمی پرو است، تنها گوشی مجهز به دوربین دوگانه در سری شیائومی ردمی.

چندی پیش تصویری که گفته می‌شد به پنل پشتی این دستگاه تعلق دارد، در برخی منابع خبری منتشر شد؛ اما متاسفانه به دلیل آنکه در درون یک قاب پنهان شده بود، تنها دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت آن به خوبی مشخص بود و تقریبا چیز دیگری را نمی‌شد به درستی دید.

در هر صورت پنل پشتی شیائومی ردمی نوت 5 یک ماژول دوربین دوگانه را با چیدمان عمودی سنسورها در خود جای داده و به دلیل استفاده شیائومی از یک نمایشگر تمام صفحه در این مدل، سنسور اثر انگشت نیز در عقب دستگاه خودنمایی می‌کند.

پشت گوشی از آلومینیوم ساخته شده و می‌توان به خوبی خطوط آنتن را در آن تشخیص داد. لوگوی Mi نیز در مرکز بخش پایینی این پنل حک شده است. گوشی به نمایش درآمده در این تصویر خاکستری است و حاشیه‌های نمایشگر آن در رنگ سفید خودنمایی می کند، اما احتمالا نسخه مشکی رنگ آن نیز در دسترس باشد.

یک مدل مشکی رنگ با حاشیه‌های مشکی دور صفحه نمایش می‌تواند حس زیباتر و البته لوکس‌تری را به کاربر منتقل کند، شما این گونه فکر نمی‌کنید؟!


بیشتر بخوانید:

شیائومی قصد دارد تا در سه ماه چهارم پایانی امسال ۳۰ میلیون گوشی هوشمند عرضه کند

پنل پشتی شیائومی ردمی نوت ۵ در یک عکس واقعی به تصویر کشیده شد


.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر