;
coinex

حدود دو سوم از آمریکایی‌ها حداقل از یکی از محصولات اپل استفاده می‌کنند!

در حدود دو - سوم از آمریکایی‌ها حداقل از یکی از محصولات اپل استفاده می‌کنند!یکی از تحقیقات انجام شده توسط موسسه سی ان بی سی (CNBC) نشان داده است که 64 درصد از آمریکایی‌ها از محصولات اپل استفاده می‌کنند.

این آمار نسبت به 5 سال پیش 50 درصد افزایش یافته است. در این تحقیق که از طریق جمع آوری نظرات مردم انجام شده، نشان داده شده است که هر خانوار متوسط آمریکایی از 2.6 محصول اپل استفاده می‌کند. سی ان بی سی گفته که این تحقیق با ضریب خطای مثبت و منفی 3.5 درصد و جمع آوری اطلاعات از تعداد 800 شهروند آمریکایی انجام شده است.

این تحقیق نشان داد که خریدن یک محصول از برند اپل در سال 2017 میلادی برای افراد دارای حقوق کمتر از 30,000 دلار، بازنشستگان و همچنین زنان دارای بیش از سن 50 سال به کمتر از 50 درصد رسیده است. سی ان بی سی گفته است که از میان آمریکایی‌هایی که وضع مالی خوبی دارند، هر خانوار از 4.7 محصول اپل استفاده می‌کند در حالی که این رقم برای فقیرترین آمریکایی‌ها به 1 دستگاه رسیده است. آمار موجود همچنین نشان می‌دهند که در غرب ایالات متحده به طور میانگین هر خانوار 3.7 دستگاه و در جنوب ایالات متحده هر خانوار 2.2 دستگاه از محصولات اپل را دارند.

جی کمپبل، ناظر تحقیقاتی موسسه هارت ریسرچ، در رابطه با این پروژه آماری می‌گوید: “نمی‌توانم هیچ محصولی، مخصوصا محصول گران قیمتی را نام ببرم که تا این حد در میان مردم محبوب شده و رشد کرده باشد.”

اپل

64 درصد از افرادی که در این مطالعه شرکت داشته‌اند، گفته‌اند که در بیشتر اوقاتی که با گوشی آیفون خود کار کرده‌اند، به نتایج سودمندی رسیده‌اند در حالی که 27 درصد از افراد شرکت کننده نظر مخالف داشته‌اند. آمار ثبت شده در این تحقیق همچنین نشان داده است که کاربران گوشی‌های آیفون از این محصول به ترتیب، بیشتر برای برقراری تماس، ارسال ایمیل، پیام رسانی و شرکت در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده‌اند. بیشتر افرادی که در این مطالعه شرکت داشته‌اند همچنین گفته‌اند که از گوشی‌های خود کمتر برای نگاه کردن فیلم، بازی کردن و انجام خرید استفاده کرده‌اند.

کمپبل در این رابطه می‌گوید: “این امکان وجود دارد که افرادی که در این تحقییق شرکت کرده‌اند در رابطه با مقدار زمانی که از گوشی خود برای بازی کردن استفاده کرده‌اند، اطلاعات دقیقی را ارائه نکرده باشند با وجود این نمی‌توان منکر این حقیقت شد که گوشی‌های آیفون برای کارمندان آمریکایی واقعا ابزار سودمندی هستند. این حقیقت مسلم نیز وجود دارد که گوشی‌های اپل تا حد زیادی به خانواده‌های آمریکایی در بهره وری سودمند از زمان و همچنین انجام کارهای روزمره کمک می‌کنند.”

اوایل سال جاری میلادی شخص دیگری نیز به نام پایپر جافرای یک تحقیق دیگر را نیز در رابطه با میزان استفاده آمریکایی‌ها از گوشی‌های آیفون انجام داد. نتایج این تحقیق نشان داد که 76 درصد از نوجوانان شرکت کننده در این پروژه گوشی آیفون داشته‌اند. این آمار از یک افزایش 69 درصدی در تعداد کاربران نوجوان گوشی‌های آیفون اپل حکایت می‌کند. 81 درصد از نوجوانان شرکت کننده در تحقیق پایپر نیز گفته بودند که می‌خواهند در سال 2018 میلادی هم گوشی آیفون را به عنوان گوشی بعدی خود انتخاب کنند؛ آماری که نسبت به سال گذشته به میزان 75 درصد افزایش داشته است. پایپر جافرای آمار تحقیق خود را از تعداد 5,500 نفر با میانگین سنی 16 سال کسب کرده بود.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر