;
coinex

 تماشا کنید: تبلیغ جدید هواوی برای گوشی‌های پرچمدار سری میت 10

 تماشا کنید: تبلیغ جدید هواوی برای گوشی‌های پرچمدار سری میت 10
هواوی میت 10، هواوی میت 10 پرو و نهایتا هواوی میت 10 پورشه دیزاین، این لیستی از گوشی‌های هواوی است که دو روز قبل معرفی شد.

اکنون این شرکت چینی، تیزرهایی تبلیغاتی از گوشی‌های جدید هواوی میت 10 را به نمایش گذاشته است. مهمترین تمرکز هواوی در تبلیغ برای گوشی‌های هوشمند جدیدش به چیپست کرین 970 ارتباط دارد. پردازنده‌ای که با داشتن یک واحد پردازش عصبی به عنوان هوشمندترین پردازنده جهان شناخته می‌شود (حداقل بر اساس ادعای این شرکت).

در هواوی میت 10 همه چیز بر روی معرفی این پردازنده و کارایی آن خلاصه می‌شود. از همین رو این شرکت، گوشی‌های هواوی میت 10 را یک ماشین باهوش می‌نامد و نه یک گوشی هوشمند. پس از این پردازنده، نوبت به دوربین‌های دوگانه در هواوی میت 10 است که در تبلیغ هواوی بر روی آن مانور داده شود.

دوربین‌های دوگانه که با تکنولوژی لایکا به اوج خود رسیده‌اند، در پنل پشتی هر سه گوشی پرچمدار جدید سری میت 10 خودنمایی می‌کنند. ترکیب بندی دوربین دوگانه در هر سه مدل هواوی میت 10 از یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

از دیگر مشخصات بارز این مدل‌ها می‌توان به وجود کد حفاظت IP67 برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار، طراحی ساندویچی شیشه‌ و فلز، سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و البته رابط کاربری جدید ایموشن هواوی (EMUI 8.0) که بر اساس آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل طراحی شده، نام برد.

در ادامه شما را به دیدن این تیزرهای ویدیویی جذاب دعوت می‌کنیم.

.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر