;
coinex

اولین انفجار آیفون 8 به دلیل وجود مشکل در باتری

انفجار آیفون 8

اخیرا گزارش هایی مبنی بر وجود مشکل در باتری آیفون 8 منتشر شده که باعث بروز مشکلاتی در این گوشی ها شده است و اکنون برای اولین بار خبری مبنی بر انفجار آیفون 8 منتشر شده است که بسیار عجیب به نظر می رسد. برای بررسی جزئیات این ماجرا در ادامه با تکراتو همراه باشید.

تاکنون خبرهای مبنی بر اینکه ممکن است گوشی آیفون 8 دارای مشکلاتی در بخش باتری باشد، منتشر شده است، اما این خبرها تنها به وجود مشکل در هنگام جعبه گشایی آیفون 8 اشاره کرده بودند و خبری از مشکل باتری در هنگام استفاده و یا شارژ کردن آن نبود. اما روز گذشته خبری نگران کننده مبنی بر اولین انفجار گوشی آیفون 8 به دلیل وجود مشکل باتری این گوشی در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد. اول از همه باید به این موضوع اشاره کنیم که این گزارش از کشور چین مخابره شده و تقریباً اطلاعات و جزئیات بسیار محدودی در مورد آن منتشر شده و به این موضوع که آیا در جریان این حادثه پای شرکت ثالثی نیز (مانند شرکت‌های تولید کننده شارژهای گوشی های آِیفون) در میان بوده است یا خیر اشاره ای نشده است.

وب‌سایت خبری چینی OrientalDaily گزارش داده است که زنی به نام Xiaomin یک گوشی آِیفون 8 با ظرفیت حافظه 64 گیگابایت برای پدر خود خریداری کرده بود و شب هنگام خواب آن را در شارژ رها می‌کند. او صبح پس از اینکه از خواب بیدار می‌شود، مشاهده می‌کند که گوشی آِیفون تازه خریداری شده در شب گذشته سوخته است و یک لکه سوختگی غول پیکر در پشت گوشی، در جای باتری به وجود آمده است.

این موضوع از یک جنبه بسیار عجیب و غریب است. در گذشته گزارش‌های زیادی از سوختن گوشی های شرکت سامسونگ و اپل منتشر شده بود، اما چیزی که این مورد را از سایر موارد مشابه متمایز می‌کند این است که صفحه نمایش گوشی پس از حادثه از قاب خود بیرون نزده است. در عوض پشت گوشی به طور قابل توجهی آسیب دیده که به طور حتم نتیجه همان انفجار بوده است.

در حالی این موضوع بسیار عجیب به نظر می‌رسد که چگونه این زن در هنگام انفجار آیفون 8 از خواب بیدار نشده است? او اشاره می‌کند هنگامی که گوشی در شارژ بوده صداهای خرد شدن آن به گوش می‌رسید و دود از آن بلند شده است. این زن می‌گوید که پس از مشاهده گوشی در آن وضعیت ابتدا یک لیوان آب بر روی گوشی سوخته ریخته و سپس گوشی را از شارژ خارج کرده است، زیرا ترکیب آب و الکتریسیته ممکن بود خطرات و حادثه بزرگ‌تری را خلق کند. بر اساس گزارش این وب‌سایت چینی، ظاهراً روز بعد از حادثه، این زن پس از بازگشت از محل کار خود به یکی از نمایندگی‌های شرکت اپل مراجعه کرده ولی این شرکت تاکنون واکنشی به این اتفاق نشان نداده است.

کاملاً مشخص است که اگر این اتفاق واقعی باشد، شرکت اپل به دردسر افتاده و ممکن است گوشی های آِیفون 8 دچار مشکلات اساسی در بخش باتری باشند. هرچند یک بار دیگر نیز همانند گزارش‌های قبلی، جزئیات زیادی در این ماجرا وجود دارد که خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد. نکته جالب دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که کلیه گزارش‌های مبنی بر تورم باتری‌های گوشی های آیفون مربوط به مدل پلاس داشته‌اند و این در حالی است که این گزارش تازه در مورد مدل معمولی و 4.7 اینچی آیفون 8 است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا این سرنوشت مشابه نوت 7 برای آِیفون 8 در راه است و یا انفجار آیفون 8 تنها یک جنجال سازی رسانه‌ای بیشتر نیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع : softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر