;
coinex

گوشی نوکیا 7 به صورت رسمی توسط HMD در چین معرفی شد

گوشی نوکیا 7

صبح امروز در کشور چین، شرکت HMD در یک مراسم نه چندان بزرگ از گوشی نوکیا 7 رونمایی کرد. برای بررسی این گوشی میان رده نوکیا در ادامه با تکراتو همراه باشید.

گوشی نوکیا 7 صبح امروز توسط شرکت HMD گلوبال که امتیاز تولید گوشی‌های نوکیا را خریداری کرده است، در کشور چین معرفی شد. این گوشی با بدنه‌ای آمیخته از آلومینیوم و شیشه ساخته شده و از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1080 در 1920 یا همان فول اچ دی بهره می‌برد.

نوکیا 7 که یک گوشی میان رده به حساب می‌آید، قدرت پردازشی خود را از تراشه اسنپدراگون 630 ساخت شرکت کوالکام به دست آورده است. این گوشی در دو مدل و با قیمت‌های متفاوت قرار است راهی بازار شود که نسخه اول از 4 گیگابایت حافظه رم و با قیمت 2499 یووان یا 377 دلار آمریکا و نسخه دوم با 6 گیگابایت رم و با برچسب قیمت 407 دلار آمریکا روانه بازار خواهند شد. هر دو مدل از 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برند.

شرکت نوکیا برای این گوشی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین با سنسور 5 مگاپیکسل برای دوربین سلفی و همچنین تماس‌های تصویری در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که این گوشی از قابلیت Dual-Sight (دید دوگانه) که پیشتر در گوشی نوکیا 8 شاهد آن بوده‌ایم استفاده می‌کند.

این قابلیت به شما این اجازه را می‌دهد که به هنگام گرفتن عکس یا ضبط ویدئو از هر دو دوربین جلو و عقب به طور همزمان استفاده کنید. نوکیا، نام این قابلیت را “Bothies” نامیده است. باید ببینیم که این قابلیت در عمل تا چه حد کاربرد دارد و آیا واقعاً آن‌گونه که نوکیا مدعی است، این ویژگی کاربردی و جذاب بوده یا تنها جنبه تبلیغاتی خواهد داشت.

گوشی نوکیا 7 از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و خوشبختانه بر روی بدنه ‌این گوشی نیز شاهد حضور جک 3.5 میلی متری خروجی صدا هستیم. در حالی که نوکیا 7 به صورت پیش فرض از نسخه 7 سیستم عامل اندروید یعنی نوقا استفاده می‌کند، اما اچ ام دی گلوبال وعده داده است که این گوشی به سرعت، به نسخه 8.0 اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهد شد.

گوشی نوکیا 7 در روز 24 اکتبر یعنی چیزی حدود 5 روز دیگر در کشور چین روانه بازار خواهد شد و بر اساس خبرهای منتشر شده، ظاهرا قرار است تنها در کشور چین به فروش برسد، اما باید صبر کنیم؛ زیرا ممکن است تا مدتی دیگر این گوشی به صورت جهانی روانه بازارهای مختلف نیز بشود.

نظر شما در مورد این گوشی میان رده نوکیا چیست؟ آیا نوکیا در مسیر درستی قرار دارد و با معرفی این گوشی‌ها می‌تواند به شکوه گذشته خود دست پیدا کند؟ در بخش نظارات، دیدگاه‌های خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر