;
coinex

اچ پی زد بوک ایکس 2؛ رقیبی سرسخت برای سرفیس بوک و مک بوک پرو

اچ پی زد بوک ایکس 2؛ رقیبی سرسخت برای سرفیس بوک و مک بوک پرو

سازنده تایوانی گفته است که زد بوک ایکس 2 (ZBook x2) قوی‌ترین لپ تاپ خانگی قابل تبدیل است و با محصولات شرکت ادوبی (Adobe) وارد بازار می‌شود.

اچ پی چندین سال است که تلاش می‌کند تا با ساخت لپ تاپ‌های پیشرفته مستقیما با محصولات اپل رقابت کند و تا به حال توانسته است از این طریق شهرت خوبی را نیز برای خود کسب کند؛ بعضی می‌گویند که سازنده تایوانی هنوز نتوانسته است به این مرحله برسد، بعضی می‌گویند که اچ پی تقریبا توانسته است خود را به سطح اپل برساند و بعضی هم معتقدند که این سازنده تایوانی هم اکنون محصولاتی را تولید می‌کند که از هر نظر با محصولات سازنده مشهور آمریکایی برابری می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سرفیس بوک ۲ مایکروسافت؛ دو برابر قدرتمندتر از مک بوک پرو اپل!

 

اچ پی می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک یک محصول پیشرفته به نام زد بوک ایکس 2 را وارد بازار کند. طبق اطلاعات موجود این لپ تاپ پرچمدار از فناوری صوتی برتر شرکت بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) بهره می‌برد و می‌تواند از این طریق با سیستم پیشرفته بیتس آدیو (Beats Audio) مک بوک پرو برابری کند؛ سیستمی که با وسواس و دقت زیادی در رنگ‌های مختلف ساخته شده است و نرم افزارها و سخت افزارهای بسیار قدرتمندی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

اچ پی چند سال پیش هم یک لپ تاپ خاص را با طرحی از ویژگی‌های فیلم جنگ ستارگان وارد بازار کرد تا بتواند از این طریق توجه بیشتری را به خود جلب کند. حال این سازنده می‌خواهد با عرضه زد بوک ایکس 2، مرز توانایی‌های خود را جلوتر ببرد.

این سازنده تایوانی در کنفرانس ادوبی مکس (Adobe MAX) از لپ تاپ جدیدش رونمایی کرد و گفت که این محصول پیشرفته قوی‌ترین و اولین لپ تاپ شخصی قابل تفکیک جهان است. طبق اطلاعات موجود، زد بوک ایکس 2 با همکاری شرکت ادوبی ساخته شده است، از این رو می‌تواند همه نرم افزارهای ابری ادوبی (Adobe Creative Cloud) را بدون هیچ مشکلی پشتیبانی کند.

زد بوک ایکس 2 اچ پی، مخصوص کارهای رسانه‌ای

اچ پی محصول جدیدش را به قابلیت‌های رسانه‌ای شرکت ادوبی مجهز کرده است تا از این طریق بتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. نرم افزارهای ادوبی فوتوشاپ (Adobe Photoshop)، ایلوستریتور (Illustrator)، این دیزاین (InDesign) و پریمیر (Premiere) تنها تعدادی از نرم افزارهایی هستند که در کنار ایکس 2 در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های مالتی مدیا سال ۲۰۱۷

 

با خرید این لپ تاپ یک سال اشتراک رایگان سرویس کریتیو کلود (Creative Cloud)، نمایشگر اچ پی دریم کالر (HP DreamColor) با توانایی کامل در پشتیبانی فضای رنگ ادوبی آر جی بی (Adobe RGB) و سرویس نرم افزاری اچ پی کوییک کیز (HP Quick Keys) هم در اختیار کاربران گذاشته می‌شود.

سرویس ذخیره سازی ابری تجاری شرکت ادوبی که با نام اکسپرینس کلود (Experience Cloud) نامیده می‌شود در رقابت با سرویس سلز فورس (Salesforce) نیمی از سهم بازار را در این صنعت به خود اختصاص داده است. با خرید زد بوک ایکس 2 این سرویس هم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اچ پی گفته که محصول جدیدش را مخصوصا برای رفع نیاز و محدودیت‌های کاری هنرمندان، طراحان و اشخاص متخصص در صنعت عکس برداری دیجیتالی طراحی کرده است تا این افراد بتوانند حداکثر استفاده ممکن را از سیستم ادوبی کریتیو کلود و سایر نرم افزارهای حرفه‌ای مورد نیاز خود ببرند.

این لپ تاپ یک قلم بدون باتری، صفحه کلید وایرلس با قابلیت پشتیبانی بلوتوث و چهار حالت کاری مختلف را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. طبق اطلاعات موجود قلم زد بوک ایکس 2 انرژی خود را در هنگام تماس پیدا کردن با صفحه نمایشگر این لپ تاپ تامین می‌سازد.

اپل، مایکروسافت و اچ پی در رقابت برای ارائه محصولات حرفه‌ای!

اچ پی یک محصول تفکیک پذیر را ارائه کرده است تا بتواند از این طریق نیاز کاربران و طرفدارانش را برطرف سازد و همچنین با سرفیس بوک مایکروسافت و مک بوک پرو اپل در عرصه لپ تاپ‌های حرفه‌ای با طراحی خلاقانه رقابت کند. این سه سازنده هم اکنون با یکدیگر برای جلب توجه طراحان، ادیتورها و سایر کاربران حرفه‌ای در رقابت هستند.

 

بیشتر بخوانید: مقایسه سرفیس بوک ۲ با مک بوک پرو اپل؛ دوئل دو آمریکایی!

 

زد بوک ایکس 2 با قیمت 1,749 دلار وارد بازار می‌شود. طبق اطلاعات موجود این لپ تاپ پیشرفته از نسل هفتم یا هشتم پردازشگرهای کور آی 5 یا کور آی 7 اینتل، کارت گرافیک انویدیا کوادرو ام 620 (به صورت آپشنال)، نمایشگر 14 اینچی 3840 در 2160 پیکسلی 4 کی (4K) لمسی و رم 32 گیگاباتی بهره می‌برد. اچ پی گفته است که لپ تاپ حرفه‌ای جدیدش را با رم 8 و 16 گیگابایتی هم عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gearsofbiz

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر