;
coinex

با گوشی‌های آیفون X لاکچری لجند آشنا شوید؛ تزئین شده با طلا، نقره و الماس!

با گوشی‌های آیفون X لاکچری لجند آشنا شوید؛ تزئین شده با طلا، نقره و الماس!

آیفون X ماه پیش با قیمت پایه 999 دلار رونمایی شد. این محصول قیمت گرانی دارد، اما یک سازنده فنلاندی به نام لجند بهای این محصول را باز هم افزایش داده است.

آیفون X ویژگی‌های منحصر بفرد زیادی دارد، اما در صورتی که این ویژگی‌ها برای شما چندان جذاب نیستند توصیه می‌کنیم که نگاهی به محصولات جدید شرکت لجند (Legend) بیندازید. این سازنده می‌خواهد مدل مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی محصول انقلابی اپل را با روکشی از طلا و الماس وارد بازار کند.

آیفون ایکس لجند

ارزان‌ترین محصول لجند 3465 دلار قیمت دارد و آیفون X اوروم (Aurum) نامیده شده است. این محصول قرار است که با یک پنل پشتی از جنس طلای 24 عیار، لوگوی تزئین شده با مروارید و نواری از جنس طلای 18 عیار که در جلوی گوشی نصب شده است، وارد بازار شود.

فیوژن (Fusion) عضو دیگری از محصولات جدید این سازنده است که با یک پنل پشتی از جنس فیبر کربن و تزئیناتی از رودیم سیاه، پلاتینیوم و نقره در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. لجند این امکان را برای کاربرانش فراهم ساخته است که این مدل را با تزئیناتی از جنس چوب یا چرم هم سفارش دهند.

با گوشی‌های آیفون X لاکچری لجند آشنا شوید؛ تزئین شده با طلا، نقره و الماس!

مومنتوم آیفون X عضو سوم این خانواده است که یک الماس قرمز 0.3 قیراطی، حلقه‌ای از الماس‌های دارای درجه VVS1 و تزئیناتی اعمال شده با استفاده از جوارات گران بها را در پشت خود دارد. لجند یک محصول دیگر را نیز به عنوان گل سر سبد خود ارائه کرده است.

این اثر هنری لو (Lu) نام دارد. شما با خرید این مدل آیفون X را با لوگو  و حاشیه‌هایی از جنس الماس‌های 10.70 قیراطی با درجه VVS1 دریافت می‌کنید. سازنده فنلاندی گفته است که قیمت مدل لو را تنها برای خریداران این محصول فاش می‌کند.

همه محصولات لجند با یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی، هندزفری تزئین شده با طلای 24k، کیف چرمی و گواهینامه اعتبار کالا در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

آیفون ایکس لجند

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر