;
coinex

اپل یک ویژگی مرموز در آیفون را برای کمک فعال کرد

اپل یک ویژگی مرموز در آیفون را برای کمک فعال کرد
پس از آنکه گوگل به منظور کمک به آسیب دیدگان ناشی از طوفان ماریا در پورتوریکو، پروژه لون (Project Loon) را راه‌اندازی کرد. اکنون اپل نیز برای کمک به آسیب دیدگان این حادثه، باند 8 شبکه LTE خود را راه‌اندازی کرد.

در حالیکه زیرساخت‌ها در پورتوریکو در حال بازسازی است، اپل با این کار و از طریق پروژه لون گوگل خدمات تلفن همراه را به ساکنین این منطقه ارائه می‌دهد. این موضوع نشان می‌دهد که تمامی شرکت‌های غول تکنولوژی در ایالات متحده دست به دست هم داده‌اند تا این مشکل هر چه زودتر و به بهترین شکل ممکن حل شود.

به گزارش Phonearena، کمپانی اپل، اپراتور AT&T، کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) و بخش X هلدینگ آلفابت در یک همکاری مشترک قصد دارند تا سرویس‌های مربوط به خدمات تلفن همراه را به سرعت در اختیار مردم پورتوریکو قرار دهند.

 

بیشتر بخوانید:  پروژه لون گوگل ، اینترنت را به پورتوریکو می‌آورد

 

کاری که اپل انجام داده مربوط به راه‌اندازی یک باند 4G LTE است که اخیرا تایید شده، اما جالب اینجاست که این ویژگی در ایالات متحده و پورتوریکو فعال نیست، هنوز مجوز استفاده از این ویژگی برای کاربران دیگر مناطق ایالات متحده صادر نشده است.

بعد از فعال کردن LTE band 8، آیفون‌های اپل قادر خواهند بود تا با اتصال به پروژه لون گوگل خدمات ارتباطی ارائه دهند. این موضوع به کاربران کمک می‌کند تا پیام‌های متنی و یا اطلاعات لازم در مواقع بحرانی را دریافت کنند.

کاربران می‌توانند در این هفته تنظیمات جدید را از اپراتور خود دانلود کنند. این ویژگی در آیفون‌های 5c به بعد که با iOS 10 سازگار هستند، قابل اجراست. باند 8 شبکه LTE در فرکانس 900 مگاهرتز کار می‌کند و طیف وسیع‌تری از خدمات را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر