;
coinex

تعداد اعضای سوپرگروه های تلگرامی به 30 هزار کاربر افزایش یافت!

تعداد اعضای سوپرگروه های تلگرامی به 30 هزار کاربر افزایش یافت!تلگرام در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که تعداد اعضای سوپرگروه های تلگرامی اکنون به 30 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

مسئولان تلگرام اعلام کردند که ۲۰هزار عضو، دیگر نمی‌تواند جوابگوی تعداد اعضای گروه‌ها باشد. به این ترتیب آنها تعداد اعضای سوپرگروه های تلگرامی را به ۳۰ هزار افزایش دادند.

تا قبل از این به روزرسانی بزرگترین سوپرگروه های تلگرام نیز فقط می‌توانستند میزبان 10 هزار کاربر باشند.

با افزایش تعداد اعضای سوپرگروه های تلگرامی به 30 هزار نفر، قطعا مدیریت گروه برای مدیران کار سخت و چالش برانگیزی خواهد بود.

تعداد اعضای سوپرگروه های تلگرامی به 30 هزار کاربر افزایش یافت!

چگونه گروه‌های تلگرام را بهتر مدیریت کرد؟

خوشبختانه برای رفع این مشکل و جلوگیری از بر هم خوردن نظم این گروه‌ها، تلگرام از آپدیت 4.1 این پیام رسان ابزاری را در اختیار مدیران قرار داده که مدیران از طریق آن بتوانند پست‌های اعضا را تحت کنترل خود قرار دهند.

علاوه بر استفاده از این ابزار، مدیران قادر هستند تا از ربات‌های مختلف نیز برای سر و سامان دادن به پیام‌های رد و بدل شده توسط اعضا در این گروه‌ها استفاده کنند.

تلگرام پس از اینکه این نسخه جدید را با این ویژگی مهم منتشر کرد، به کاربران اعلام نمود که به زودی از تغییرات دیگری در سوپرگروه‌ها پرده برمی‌دارد. برای پی بردن به این تغییرات باید تا انتشار نسخه بعدی این پیام رسان منتظر باشیم.

.

تهیه و گردآوری: تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر