;
coinex

ویژگی سوپرزوم اینستاگرام ، خلاقانه‌ترین ابزار بعد از بومرنگ!

ویژگی سوپرزوم اینستاگرام ، خلاقانه‌ترین ابزار بعد از بومرنگ!ویژگی سوپرزوم اینستاگرام به استوری شما حالت دراماتیک اضافه می‌کند. جایگزین جدیدی برای ویژگی بومرنگ اینستاگرام طراحی شده که حتما کنجکاوی شما برای امتحان کردن آن را تحریک خواهد کرد.

این اپلیکیشن شبکه اجتماعی عکس محور، فرمت جدید دوربینی را برای استوری خود طراحی کرده و آن را با نام ویژگی سوپرزوم اینستاگرام معرفی کرده است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید در استوری خود زوم کرده و جلوه‌های صوتی دراماتیک روی آن بگذارید.

برای استفاده از ویژگی سوپرزوم اینستاگرام باید یک استوری جدید بگذارید و مود سوپر زوم را انتخاب کنید؛ برای ایجاد ویدیوی سه ثانیه‌ای، رکورد را انتخاب کنید و یا برای ویدیوهای طولانی‌تر، انگشت خود را روی دکمه رکورد نگه دارید.

ویژگی سوپرزوم اینستاگرام ، خلاقانه‌ترین ابزار بعد از بومرنگ!

علاوه بر این، استیکرها و پنج فیلتر جدید نیز به این ویژگی اضافه شده تا تاثیر دراماتیک و حالت ترسناک استوری شما را بیشتر کند. می‌توانید انتخاب کنید که شبیه یک زامبی به نظر برسید یا خون آشام. تمامی این امکانات در جدیدترین آپدیت در دسترس تمامی کاربران جهانی قرار گرفته است. با نزدیک شدن به هالویین، به خوبی از سوپرزوم استفاده کنید.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر