;
coinex

آموزش سرچ در اینستاگرام ؛ چگونه یک موضوع خاص را در اینستاگرام جستجو کنیم؟

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی هر روزه کاربران بیشتری را به خود جذب می‌کند. آموزش سرچ در اینستاگرام به منظور کمک به این کاربران جدید ارائه شده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

اینستاگرام از جمله سرویس‌هایی است که نیازی به معرفی ندارد. فیس بوک با تصاحب اینستاگرام و توسعه آن به کاربران اجازه داد تا میلیون‌ها عکس را در آن به اشتراک بگذارند. مشکلی که در این حجم عظیم اطلاعات با آن رو به رو هستیم، پیدا کردن چیزی است که به دنبال آن می‌گردیم. آموزش سرچ در اینستاگرام به منظور ارائه روشی به کاربران جدید این شبکه اجتماعی برای پیدا کردن تصاویر خاصی است که به دنبال آن هستند.

 

بیشتر بخوانید:  آموزش ترفندهای اینستاگرام ؛ چه کسانی زیر پست هایمان کامنت بگذارند؟

 

در این مقاله روش‌های اصولی به منظور جست و جو در اینستاگرام برای شما کاربران این شبکه اجتماعی به شدت اعتیاد آور ارائه شده است.

آموزش سرچ در اینستاگرام

اینستاگرام امکان سرچ به صورت ساده را به کاربران ارائه کرده است. استفاده از سرچ ساده در اینستاگرام بسیار آسان است، کافی است چیزی را که قصد جست و جویش را دارید در کادر بالای این شبکه اجتماعی وارد کنید، سپس بر روی آیکون ذره بین بزنید، نتایج جست و جو در اینستاگرام برای شما به نمایش درخواهند آمد.

در قسمت نمایش داده شده، می‌توانید عنوان جست و جوی خود را با توجه گزینه‌های نمایش داده شده محدود کنید، به عنوان مثال، افراد (People)، مکان‌ها (Places)، تگ‌ها (Tags) از جمله گزینه‌های در دسترس هستند،  احتمالا در آینده گزینه‌های دیگری نیز به آنها اضافه خواهد شد.

سرچ کردن در اینستاگرامدر اپلیکیشن موبایل اینستاگرام کادر جستجو دقیقا در بالای این اپلیکیشن موجود است، علامت ذره بین در این کادر مشهود است. در نسخه وب اینستاگرام نیز زیر قسمتی که آدرس این وب سایت را وارد کردید، در صفحه نمایش داده شده، بالای صفحه و دقیقا در وسط وب سایت اینستاگرام کادر سرچ را مشاهده می‌کنید. خوشبختانه در این کادر عنوان جستجو (Search) نیز ذکر شده است.

 

بیشتر بخوانید:  چطور نتایج جستجوی اینستاگرام را از حافظه این اپلیکیشن پاک کنیم؟

 

در قسمت پروفایل نیز شما امکان جستجو در اینستاگرام را دارید. بر روی آیکون فرد در بالای صفحه نمایش سمت راست کلیک کنید. سپس در صفحه‌ای که به شما نمایش داده می‌شود، کادر جستجو را در بالا مشاهده می‌کنید. در این قسمت نام مکان، نام افراد، یا هشتگ مورد نظر خود را وارد نمایید و بر روی آیکون ذره بین بزنید. نتایجی که بیشترین شباهت را با عبارت مورد نظر شما داشته‌اند به نمایش درخواهد آمد. این ویژگی با جستجوی نام افراد به بهترین شکل کار می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد در جستجوی مکان‌ها و هشتگ‌ها نیز نتایج قابل قبولی ارائه می‌شود.

کافیست نام فرد، کمپانی یا برند مورد نظر خود را در کادر وارد کنید، اینستاگرام نتایج را برای شما به نمایش درخواهد آورد.

این ویژگی در نسخه وب، آی او اس و اندروید وجود دارد. ممکن است، نحوه ورود دستورهای خاص با توجه به نسخه‌ای که از آن استفاده می‌کنید، کمی متفاوت باشد، اما منوها در تمام نسخه‌ها یکسان است.

کاربران پیشنهادی

در برخی موارد جستجوی کاربران به شما کمکی نمی‌کند. در این مواقع با استفاده از کاربرانی که اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌کند، می توانید افراد رندوم یا مرتبط با خودتان را مشاهده کنید.

  1. به پروفایل یکی از دوست اینستاگرامی خود وارد شوید، در کنار قسمتی که دکمه فالو را مشاهده می‌کنید بر روی آیکون مثلث نمایش داده شده بزنید.
  2. کمی پایین‌تر از قسمتی که بر روی آن کلیک کردید، پروفایل افراد مختلفی برای شما به نمایش درخواهد آمد.
  3. در میان لیست نمایش داده شده، اسکرول کنید تا افرادی که تمایل دارید با آن‌ها ارتباط داشته باشید را انتخاب کنید. در نهایت بر روی گزینه فالو بزنید.

کاربرانی که به شما پیشنهاد داده می‌شوند، بستگی به شبکه دوستانی دارد که اکنون در اینستاگرام خود داشته و میزان استفاده شما از اینستاگرام بستگی دارد. هرچقدر دوستان بیشتری در این شبکه اجتماعی داشته باشید، کاربران بیشتری به شما پیشنهاد داده می‌شود. ممکن است افراد رندوم نیز در این لیست نمایش داده شود، اما اکثر کاربران نمایش داده شده، دوستانِ دوستانتان یا افرادی را شامل می‌شود که دوستان شما فالو کرده‌اند.

استفاده از وب سایت‌های دیگر برای سرچ در اینستاگرام

در صورتی که این دو روش فوق الذکر کمکی به شما نکرد، می‌توانید از وب سایت‌های دیگر برای سرچ در اینستاگرام استفاده کنید. در این بخش آموزش سرچ اینستاگرام به شما وب سایتی را با این قابلیت معرفی می‌کنیم.

در صورتیکه از نسخه وب سایت این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید، حتما متوجه شده‌اید که برخی ویژگی‌ها در آن به درستی کار نمی‌کند. این شبکه اجتماعی تمایل بیشتری دارد تا کاربران از نسخه اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنند، در نتیجه جستجو در نسخه وب اینستاگرام محنت بار است. این مساله موجب شده تا برخی وب سایت‌ها خدمات جستجو در اینستاگرام را ارائه کنند.

برخی از این وب سایت‌ها بهتر از بقیه عمل می‌کنند. وب سایت websta برای فروشندگان در این شبکه اجتماعی ایجاد شده است تا امکان آنالیز را داشته باشند. یکی از راه‌های استفاده از اینستاگرام فالو کردن اکانت‌های تاثیر گذار است. این وب سایت، امکاناتی را برای پیدا کردن آن‌ها به شما ارائه می‌کند.

آموزش سرچ در اینستاگرام با استفاده از هشتگ‌

کاربران اینستاگرام نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی به تصاویر خود تگ اضافه ‌می‌کنند. استفاده از تگ الزامی نیست، اما موجب افزایش کارایی پست‌های مورد نظر شما خواهد شد و افراد بیشتری آن‌ها را مشاهده می‌کنند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد، تصویر مورد نظر خود را به سادگی و با سرچ کلمات کلیدی خاص پیدا کنید.

هشتگ‌ها با پیشوند ‘#’ شناسایی می‌شوند. به عنوان مثال من از ساختمان امپایر استیت بازدید کردم، در این بازدید از بالای آن عکسی تهیه کردم و تگ ‘EmpireState#’ را به آن اضافه کردم. این به کاربران اجازه می‌دهد با جستجوی ساختمان امپایر استیت تصویری که من در اینستاگرام خود قرار داده‌ام را نیز مشاهده کنند.

شما می‌توانید به هر تصویر، هر تگی را که دوست دارید اضافه کنید. پنج دقیقه زمان برای جستجوی هشتگ‌هایی که به ذهنتان می‌رسد را انجام دهید. به سرعت تصاویر زیادی را با هشتگی که جستجو نموده‌اید را پیدا می‌کنید. هرچند سرچ اینستاگرام با هشتگ، ویژگی جالبی است که کمک زیادی به شما می‌کند، اما چندان کنترل شده نیست، پس دقت داشته باشید چه چیزی را در کادر جستجو وارد می‌کنید!

در انتهای دوره آموزش سرچ در اینستاگرام لازم به ذکر است که جستجو در اینستاگرام به اندازه جستجو در وب سایت‌های دیگر ساده و کارا نیست. هرچند این مساله مانع گسترش این شبکه اجتماعی نشده است. در صورتیکه صبر کافی داشته باشید، این شبکه اجتماعی ارزش زمانی که در آن می‌گذارید را دارد.

.

منبع: techjunkie

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر