;
coinex

طراحی مفهومی زیبا از نوکیا 9 با نمایشگر خمیده تمام صفحه

طراحی مفهومی زیبا از نوکیا 9 با نمایشگر خمیده تمام صفحه

از زمانی که شرکت HMD نوکیا 7 را به عنوان یک میان رده‌ی قدرتمند معرفی کرد تا به امروز تمام طرفداران نوکیا در انتظار پرچم‌دار این کمپانی با نام نوکیا 9 هستند در ادامه با تکراتو همراه تا بیشتر از این محصول برایتان بگوییم.

متاسفانه برخی منابع اخیرا خبر داده‌اند که این گوشی هوشمند مورد انتظار تا پیش از پایان امسال معرفی نخواهد شد. اگرچه که منابع دیگری نیز ادعا کرده‌اند که این محصول در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2018) بارسلونا که در ماه فوریه برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد.

گروه Upcoming Phones که به خاطر انتشار طراحی‌های مفهومی که از محصولات معرفی نشده‌ی دنیای موبایل شهرت یافته است، این بار یک طراحی مفهومی از پرچم‌دار جدید این شرکت اصالتا فنلاندی با نام نوکیا 9 را به نمایش گذاشته است. بر اساس این طراحی جدید می‌توان گفت که این محصول احتمالا نسخه‌ی خوش‌قیافه‌تری از گلکسی نوت 8 خواهد بود.

طراحی نمایشگر نوکیا 9
طراحی نمایشگر نوکیا 9

نوکیا 9 به یک نمایشگر 5.5 اینچی خمیده‌ی تمام صفحه مجهز خواهد بود. طراحی این دستگاه باریک و لوکس به نظر می‌رسد و در پنل پشتی این محصول نیز یک دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی در کنار یک فلش LED به چشم می‌خورد. به علاوه یک ویژگی جذاب دیگر نیز در پنل پشتی این دستگاه قرار داده شده است. یک پروژکتور مادون قرمز که می‌تواند محتوای نمایشگر گوشی را بر روی یک سطح خارجی به نمایش دربیاورد.

طراحی پنل پشتی و دوربین نوکیا 9
طراحی پنل پشتی و دوربین نوکیا 9

اسکنر اثر انگشت نیز در پنل پشتی این طراحی مفهومی قرار دارد و به سنسورهای مرتبط با سلامتی مجهز شده است. همچنین از این سنسور می‌توان برای ثبت تصاویر سلفی با دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی پرچم‌دار نوکیا کمک گرفت. متاسفانه در این طراحی‌ها خبری در مورد چیپست اصلی نوکیا 9 عنوان نشده است.

اگرچه که گروه Upcoming Phones معتقد است این محصول در یک نسخه پایه با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک نسخه‌ی پیشرفته‌تر با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

اسکنر اثر انگشت هوشمند نوکیا 9
اسکنر اثر انگشت هوشمند نوکیا 9

 

پروژکتور مادون قرمز در پنل پشتی نوکیا 9
پروژکتور مادون قرمز نوکیا 9

گفته شده که کمپانی HMD در حال کار بر روی نوکیا 9 است، اما بر اساس شایعات از آنجایی که زبان طراحی این محصول با نوکیا 8 مشترک بوده و همچنین امکانات و ویژگی‌های بهتری نیز دارد. در شرایطی که نوکیا 8 همین ماه گذشته وارد بازار شده این کمپانی به این سرعت نوکیا 9 را به بازار عرضه نخواهد کرد؛ زیرا مطمئنا بر فروش محصول رده بالای فعلی این کمپانی یعنی نوکیا 8 اثر منفی خواهد داشت.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر