;
coinex

60 درصد از عملیات رجیستری موبایل انجام شده است؛ عدم کاهش تعرفه موبایل زائرین اربعین توسط عراق

 

60 درصد از عملیات رجیستری موبایل انجام شده است؛ عدم کاهش تعرفه موبایل زائرین اربعین توسط عراقمحمدجواد آذری جهرمی، در نمایشگاه مطبوعات در مورد اجرای طرح رجیستری موبایل سخن گفت و ادامه داد که حدود 60 درصد از عملیات رجیستری موبایل انجام شده است.

به گفته وی بعد از آغاز عملیات رجیستری موبایل ، مرحله پایش آغاز شد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گزارشی اعلام کرده که مرحله ثبت در حال پیشرفت است.

 

بیشتر بخوانید:

مشکلات بازار موبایل با اجرای رجیستری ؛ منتظر افت قیمت‌ها باشید!

اول استعلام موبایل بعد خرید آن؛ اجرای رجیستری موبایل

 

تعرفه موبایل زائرین اربعین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که به منظور کاهش تعرفه مکالمات زائران اربعین، با کشور عراق مذاکره کرده است. وی ادامه داد که منتظر اقدام عراق برای کاهش تعرفه و خدمات اینترنت هستند.

وزیر ارتباطات در ادامه اعلام نمود که این کاهش تعرفه قرار بوده در مسیر کربلا و نجف اعمال شود که کشور عراق قول‌هایی داده، اما هنوز به شکل قطعی اعلام نکرده است. آذری جهرمی همچنین از زائران خواست تا در این کشور از سیم کارت‌های عراقی استفاده کنند.

استقبال وزیر ارتباطات از نظرات مردم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید نمود که نظرات عمومی اعلام شده با استفاده از شبکه‌های مجازی، در سیاستگذاری‌ها استفاده خواهد شد. وی ادامه داد که به خرد جمعی اعتقاد دارد و فضای مجازی ارتباط آنها را با مردم آسان کرده است.

به گفته وزیر ارتباطات آنها از طریق دنیای مجازی قادر خواهند بود تا انعکاس رفتار خود را مشاهده کنند. وی همچنین تاکید کرد که نقش خود را در حوزه فضای مجازی و کودک در عرصه بین المللی تثبیت خواهد کرد.

قانون حمایت از کسب و کارهای نوپا

جهرمی همچنین اشاره نمود که در قانون حفظ حریم خصوصی و حفاطت از ایده‌های کسب و کارهای نوپا، اشکالاتی وجود دارد. وی یکی از مشکلات اصلی در این زمینه را سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا اعلام کرد. وی در آخر حمایت از کسب و کارهای نوپا را حمایت از توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر