;
coinex

رفع ممنوعیت حضور ایرانی‌ها در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا

رفع ممنوعیت حضور ایرانی‌ها در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا

چند روز پیش اخباری منتشر شد که در آن اعلام شده بود شرکت‌های ایرانی و حتی افراد ایرانی نمی‌توانند در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا حضور داشته باشند.

در راستای این خبر مدیر کل امور بین‌الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات اعلام کرد با برگزارکننده نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا هماهنگی‌هایی را انجام داده است.

 

بیشتر بخوانید: تحریم GSMA ممنوعیت حضور بازدیدکنندگان ایرانی در MWC 2018 را نیز به همراه داشت!

 

حضور ایرانی‌ها در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا

به گفته مدیر کل امور بین‌الملل و مطالعات راهبردی، هیچ منعی برای حضور افراد ایرانی در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا وجود ندارد.

حسین ملک، مدیر کل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام نمود که مردم بابت انتشار خبر ممنوعیت حضور در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا نگران شده‌اند.

وی ادامه داد که در این مورد هماهنگی‌هایی انجام شده و لازم نیست مردم بابت این موضوع نگران باشند. وی تاکید نمود که هیچ منعی برای حضور شهروندان ایرانی در نمایشگاه 2017 که دارای روادید شنگن باشند وجود ندارد.

مدیر کل امور بین الملل و مطالعات راهبردی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه اعلام کرد مجری نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا اظهار کرده که در سال جاری امکان ارسال دعوت نامه برای صدور ویزا وجود ندارد.

به گفته وی اگر شهروندان ایرانی ویزای شنگن یا ورود به اسپانیا را داشته باشند و یا بتوانند به هر طریقی آن را دریافت کنند، برای ثبت نام در نمایشگاه هم مانعی نخواهند داشت.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر