;
coinex

هر آنچه از نمایشگاه MWC 2018 انتظار داریم

نمایشگاه MWC 2018 یا کنفرانس جهانی موبایل، یکی از بزرگ ترین رویدادهای موبایلی بوده که هر ساله میزبان بسیاری از برندهای بزرگ از جمله ال جی، سونی، هواوی و تولیدکنندگان و طراحان بزرگ است.

در نمایشگاه MWC 2017 که در بارسلونا برگزار شد، شاهد رونمایی از گوشی‌های ال جی جی 6، سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم، هواوی پی 10 و بسیاری از گوشی‌های دیگر بودیم.

نمایشگاه MWC 2018 از 7 اسفند (26 نوامبر) کار خود را آغاز خواهد کرد. با نزدیک شدن به این رویداد بزرگ، اخبار و شایعات پیرامون آن بر سر زبان‌ها افتاده که در این مقاله، آنها را جمع‌آوری کرده و انتظارات خود از این رویداد را بیان می‌کنیم. با تکراتو همراه شوید:

اخبار نمایشگاه MWC 2018

در حال حاضر، خبری درباره برندهای بزرگ منتشر نشده؛ اما با توجه به اینکه گوشی‌های ال جی جی 6، سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم و هواوی پی 10 در MWC 2017 رونمایی شدند، می‌توان انتظار داشت که نسل جدید این گوشی‌ها که احتمالا با نام‌های هواوی پی 11 و ال جی جی 7 معرفی خواهند شد، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شوند. در این میان، تبلت‌ها و اسمارت فون‌های دیگری نیز رونمایی خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ۲۰۱۷ ال جی ؛ اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار

 

در دوره‌های قبل این نمایشگاه شاهد حضور برندهای دیگری از جمله سامسونگ و اچ تی سی نیز بوده‌ایم که در آن به نمایش پلتفرم‌ها و دستگاه‌های جدید پرداختند. هرچند که این دو برند، گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 8 و اچ تی سی یو 11 را طی رویداد جداگانه‌ای به جهانیان معرفی کردند.

تاریخ دقیق نمایشگاه MWC 2018 تایید شده است؛ این رویداد از 7 اسفند (26 فوریه) آغاز شده و تا دهم اسفند (1 مارچ) ادامه خواهد داشت. این رویداد در بارسلونا برگزار خواهد شد.

چیزهایی که انتظار داریم در نمایشگاه MWC 2018 شاهد آن باشیم

هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده و حتی شایعاتی نیز در این زمینه منتشر نشده است؛ با اینحال، با توجه به سابقه این نمایشگاه، می‌توان پیش بینی کرد که چه چیزهایی در این نمایشگاه، انتظار ما را می‌کشند. در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

1. سامسونگ گلکسی اس 9

کمپانی سامسونگ در رویداد MWC 2017 حضور داشته و حتی کنفرانس مطبوعاتی را نیز ترتیب داد، اما به جای رونمایی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس (که مدتی بعد رونمایی شدند)، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 به نمایش گذاشت.

کمپانی سامسونگ در رویداد MWC 2017 حضور داشته و حتی کنفرانس مطبوعاتی را نیز ترتیب داد، اما به جای رونمایی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس (که مدتی بعد رونمایی شدند)، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 به نمایش گذاشت.

طبیعی است که سامسونگ بخواهد رویداد جداگانه‌ای را برای پرچمداران بزرگ خود برگزار کند. اما گوشی‌هایی مثل گلکسی اس 8 آنقدر مهم هستند که مهمترین و محبوب ترین بخش نمایشگاه باشند.

امیدواریم کمپانی سامسونگ اینبار در نمایشگاه MWC 2018 از پرچمداران 2018 خود گلکسی اس 9 و احتمالا گلکسی اس 9 پلاس رونمایی کند.

2. یک گوشی تاشو

گوشی‌های تاشو مدتهاست که از بازار پر رقابت گوشی‌های موبایل حذف شده‌اند؛ اما اینطور که از شواهد پیداست، اواخر 2017 یا اوایل 2018، باید منتظر رونمایی از یک گوشی تاشو باشیم. بنابراین، نمایشگاه MWC 2018 می‌تواند زمان مناسبی برای چنین نمایشی باشد.

زمانی که چنین دستگاهی رونمایی شود، قطعا بزرگتر از یک نمونه اولیه خواهد بود و احتمالا قیمت چندان بالایی نیز نخواهد داشت.

3. رنسانس ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند هواوی واچ 2 و هواوی واچ 2 کلاسیک در کنفرانس جهانی موبایل 2017 رونمایی شدند. غیر از این، سر و صدایی از این بخش بلند نشد. امیدواریم که آپدیت پوشیدنی‌های اندرویدی همراه با تعداد زیادی از ساعت‌های هوشمند دراین رویداد حضور داشته باشند.

چیزهایی که انتظار داریم در نمایشگاه MWC 2018 شاهد آن باشیم

2017 در مجموع سال پرباری در بخش ساعت‌های هوشمند نبود. خوشبختانه نمایشگاه MWC 2018 فرصت مناسبی برای بازگشت برندها به سمت پوشیدنی‌های اندرویدی به شمار می‌رود.

امیدواریم علاوه بر ساعت‌های هوشمند، پوشیدنی‌های دیگری نیز رونمایی شوند و یا آپگریدهایی برای نسخه‌های فعلی به نمایش گذاشته شوند. عمر باتری بیشتر، مهمترین تقاضای کاربران است که امیدواریم تولیدکنندگان، فکری به حال آن کرده باشند.

4. نمایش بیشتر از نوکیا

یکی از قسمت‌های مهم نمایشگاه MWC 2017 که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، احیای گوشی نوکیا 3310 بود.

این موبایل برای نمایش بازگشت دوباره برند محبوب نوکیا به میدان آمد. نوکیا 3310 همراه با سه گوشی اندرویدی دیگر معرفی شد که البته هنوز عرضه نشده‌اند.

امیدواریم حضور پررنگی را از کمپانی اچ ام دی گلوبال که در حال حاضر، تملک برند نوکیا را در اختیار دارد شاهد باشیم.

5. یک رقیب واقعی برای آیپد

تبلت‌های اندرویدی این روزها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند؛ البته به جز سامسونگ گلکسی تب اس 3 که در MWC 2017 معرفی شد.

چیزهایی که انتظار داریم در نمایشگاه MWC 2018 شاهد آن باشیم

در کنفرانس جهانی موبایل 2018 انتظار داریم شاهد خودنمایی برندهای مختلف و تبلت‌هایشان باشیم. امیدواریم حداقل یکی از این برندهای بزرگ بتواند رقیب واقعی آیپد پرو 2 را به نمایش بگذارد.

6. نوآوری

نمایشگاه MWC 2017 شاهد شمار زیادی از گوشی‌های بهتر و بزرگتر در تمامی رنج‌های قیمتی بود؛ اما چیزی که کاربران نیاز دارند، پیشرفت و بهینه سازی است، مثل صفحه نمایش‌های واضح‌تر، تراشه‌های سریعتر و غیره.

 

البته نوآوری‌های زیادی نیز به نمایش گذاشته شد. با اینحال انتظار داریم در کنفرانس جهانی موبایل 2018 چیزهای جدید و متفاوتی را شاهد باشیم.

7. گوشی‌های بزرگ از کمپانی‌های کوچک

کمپانی‌های کوچک در MWC 2017 حضور داشتند، اما متاسفانه نتوانستند توجه حاضران را به خود جلب کنند. این شرکت‌ها متاسفانه نوآوری‌های جالبی نداشتند. بنابراین، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در نمایشگاه MWC 2018 عملکرد بهتری را از این شرکت‌ها ببینیم.

شرکت‌های رو به رشدی مثل شیائومی از جمله مواردی هستند که منتظر خودنمایی بزرگ آنها هستیم.

8. نسل جدید گجت‌های تناسب اندام

هواداران این نوع گجت‌ها نیز مثل ساعت‌های هوشمند از نمایشگاه 2017 ناامید شدند. با این اوصاف، امیدواریم در کنفرانس جهانی موبایل 2018، شاهد خودنمایی بزرگ تری از این برندها باشیم.

گجت‌های تناسب اندام نیز همانند ساعت‌های هوشمند باید بهینه سازی شوند و نوآوری‌های بیشتری در آنها گنجانده شود. شاید این گجت‌ها روزی بتوانند انواع مختلف تمرین‌ها و ورزش‌ها را ردیابی کنند.

 

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید خودرو : بهترین خودروهای ایران با قیمتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان در بازار

بهترین بازی های پلی استیشن ۴ که صاحبان PS4 باید داشته باشند

مقایسه سرفیس بوک ۲ با مک بوک پرو اپل؛ دوئل دو آمریکایی!

ایموجی ها از کجا آمده‌اند؟ تاریخچه این زبان تصویری شنیدنی است!

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر