;
coinex

بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در نمایش هفته‌ گیم پاریس

بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ که در نمایش هفته‌ی گیم پاریس معرفی شدند
سونی در نمایشگاه 2017 E3 امسال بازی‌های جدید کمی معرفی کرد و به جای آن بر بازی‌هایی تمرکز کرد که پیشتر دیده بودیم و چند نمونه گیم‌پلی طولانی به نمایش گذاشت. در ادامه شما را با بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ که در این رخداد به نمایش درآمدند آشنا خواهیم کرد.

در نمایش هفته‌ گیم پاریس ، سونی روندی دیگر داشت و عناوین متعدد و مختلفی از توسعه‌دهندگان مستقل و ناشران مطرح عرضه شدند.

لیست بهترین بازی پلی استیشن در هفته گیم پاریس

Ghost of Tsushima

بدون شک بزرگترین شگفتی نمایش امسال معرفی بازی Ghost of Tushima بود، یک بازی در سبک سامورایی که توسعه‌ی آن را شرکت Sucker Punch، سازندگان Infamous، بر عهده دارند. داستان بازی به وقایع حمله‌ی مغول‌ها به توشیما در سال ۱۲۷۴ می‌پردازد و به نظر می‌رسد که در قیاس با Nioh، Ghost of Tushima عنوانی بسیار واقع‌گرایانه است.

هم عناصر اکشن و هم مخفی‌کاری در این بازی وجود دارد و وظیفه‌ی شما دفاع از کل جزیره در برابر یورش مغول‌ها است. برخلاف Infamous در این بازی نیرو کسب نمی‌کنید، بلکه دانش این را کسب می‌کنید که یک مبارز سامورایی بودن به چه معناست.

The Last of Us Part II

ناتی داگ یک پیش‌نمایش عجیب و غریب برای The Last of Us Part II به نمایش گذاشت که هیچکدام از شخصیت‌های بخش اول در آن حضور نداشتند. در عوض، با فرقه‌ای آشنا می‌شویم که گروهی از زنان را به دار می‌کشند و در مورد “مرتدی” بی‌نام حرف می‌زنند.

قاتلی که با تیر و کمان پشت درخت‌های نزدیک قایم شده بود قربانیان را به سرعت نجات می‌دهد، با این حال، آن‌ها سردسته‌ی فرقه را آزاد می‌کنند و کمی بعد گروهی از کلیکرها به آن‌ها حمله می‌کنند. این پیش‌نمایش می‌تواند این پیام را برساند که شخصیت‌هایی که با آن‌ها بازی خواهیم کرد کسانی غیر از جول و الی خواهند بود. هیچ تاریخ یا بازه‌ی زمانی برای انتشار مشخص نشد.

Destiny 2: Curse of Osiris

همانطور که پیشتر شایعه شده بود، نام اولین بسته‌ی الحاقی Destiny 2، Curse of Osiris است که در تاریخ چهاردهم آذر ماه عرضه خواهد شد. این افزونه‌ی محتوایی گاردین‌ها را به مریخ، که در بخش اصلی داستانی غایب بود، می‌برد تا به دنبال قهرمانی به نام Osiris بگردند که آنجا گم شده است.

او تنها راه برای مقابله با ارتش ماشین‌های مهاجم است که بیشتر آن‌ها را Vexها تشکیل می‌دهند. فضای تاریک‌تر این بسته‌ی الحاقی با فضای سرزنده‌تر بخش اصلی داستانی در تضاد قرار می‌گیرد.

God of War

عنوان بعدی سری خدای جنگ قرار است ابتدای سال ۲۰۱۸ روانه‌ بازار شود، و گیم‌پلی‌ای که در هفته‌ گیم پاریس به نمایش درآمد به ما نشان داد که اکشن این بازی حتی با وجود زاویه‌ دید بالای شانه، همچون بازی‌های قبلی سری سرعتی و شدید است.

در مبارزات این بازی کریتوس و فرزندش را می‌بینیم که مشغول نابود کردن هیولاها هستند. یکی از این مخلوقات، به نام “Soul Eater” قادر است انسان‌ها را از میان بردارد و امید به زندگی پس از مرگ را در آن‌ها نابود کند.

Guacamelee! 2

عنوان اکشن-سکوبازی موفق Guacamelee! 2 یک بازی جدید و فوق‌العاده بوده و بدون شک یکی از بهترین بازی های پلی استیشن است. ادامه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۸ ساخته خواهد شد و در آن قادر خواهید بود هم برای حل معما‌ها و هم صحنه‌های درگیری به ایفای نقش یک مرغ بپردازید.

مرغ شما حتی می‌تواند به کمک “Chicken Oracle” نیروهای جدید کسب کند و امواج بُعددار رنگی پیدا کردن راه در جهان این بازی را دشوارتر خواهد کرد. اگر دوستانتان آمادگی یک جشن بزرگ را دارند، می‌توانید این بازی را چهار نفره تجربه کنید.

Detroit: Become Human

Detroit: Become Human ساخته‌ی Quantic Dream بهار سال ۲۰۱۸ به طور انحصاری برای پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد، و به نظر می‌رسد که این عنوان بلندپروازانه‌ترین ساخته‌ی این شرکت تا به امروز باشد. در آخرین پیش‌نمایش گیم‌پلی، رباتی انسان‌نما به نام کارا را می‌بینیم که به عنوان پرستار بچه برای تاد کار می‌کند و مراقب دختر کوچک او به نام آلیس است.

پس از این‌که کارا از دست الیس خشمگین می‌شود تاد تصمیم می‌گیرد به او حمله کند، و به عنوان پلیر تصمیم بر عهده‌ی شما خواهد بود که اجازه دهید تاد کارا را مورد ضرب و شتم قرار دهد، با الیس فرار کند، یا حتی کارا به تاد شلیک کند و او را بکشد.

مرد عنکبوتی

در نمایشگاه E3 امسال نمایشی از گیم‌پلی عنوان مرد عنکبوتی ساخته‌ Insomniac بودیم که مبارزات پر از اکشن این بازی را به نمایش گذاشت. با این حال، نمایش هفته‌ی گیم پاریس بر بخش داستانی تمرکز داشت. Miles Morales در کنار Peter Parker، و البته Mister Negative، شخصیت منفی داستان، به ایفای نقش‌های اصلی خواهند پرداخت.

همچنین در یکی از صحنه‌ها نمای کوتاهی از یک پلاکارد دیدیم که بر آن نوشته بود “دوباره به شهردار آزبورن رأی بدهید،” که به پدر هری، نورمن اشاره دارد. این بازی در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴ عرضه می‌شود.

The Hong Kong Massacre


آن‌ها که به دنبال اعتیاد به یک بازی شوتم آپ جدید می‌گردند باید به تماشای The Hong Kong Massacre، اولین ساخته‌ی شرکت Verski بنشینند. زوایه‌ی دید بازی از بالا است و همچون بازی Sleeping Dogs در هونگ کونگ اتفاق می‌افتد و شما را به یاد John Woo می‌اندازد. این بازی در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴، کامپیوترهای خانگی و همچنین سیستم‌عامل‌های مک و لینوکس منتشر خواهد شد.

Spelunky 2

یکی از بزرگترین سورپرایزهای نمایش معرفی Spelunky 2 بود، ادامه‌ای برای بازی سکوبازی و اکتشاف که هنگام عرضه با بازخوردهای خوبی مواجه شد. در حالی که پیش‌نمایش جزئیات کمی را لو می‌دهد، به نظر می‌رسد شخض ماجراجویی که در قسمت اول این بازی دیدیم مرده است و هم‌اکنون دخترش راه او را ادامه می‌دهد. تا به این لحظه هیچ تاریخ عرضه‌ای برای این عنوان اعلام نشده است.

Oure

این بازی زیبای ماجراجویی که همچون Journey سبکی خیالی دارد و از فضاسازی استفاده می‌کند درباره‌ی دختر جوانی است که می‌تواند به اژدهایی پرنده تبدیل شود. با استفاده از قدرت‌هایش، قهرمان بازی باید از خطرها دوری کند و با موجوداتی غول‌پیکر به نام تایتان‌ها ارتباط برقرار کند، که به شکلی اسرارآمیز از انجام وظیفه‌هایشان سرباززده‌اند. بهترین خبر؟ این بازی از همین امروز در فروشگاه پلی استیشن ۴ موجود و قابل خریداری است.

Megalith

با بازی Megalith ساخته‌ی شرکت Disruptive Games، هدست واقعیت مجازی پلی استیشن برای اولین بار سبک شوتر قهرمانی را تجربه خواهد کرد. در این بازیِ چند‌نفره تایتان‌هایی پیشاتاریخی ایفای نقش خواهند کرد – احتمالاً نه آن تایتان‌هایی که در بازی Oure شرکت دارند – که برای رسیدن به مقام خدایی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. ما تنها چند ثانیه از گیم‌پلی این بازی را مشاهده کردیم، با این حال امیدواریم بتوانیم پیش از عرضه‌ی این عنوان در سال ۲۰۱۸ چیزهای بیشتری ببینیم.

Bow to Blood

با اینکه سونی همچون مایکروسافت بازی‌ انحصاری‌ای ندارد که کاملاْ به دزدهای دریای بپردازد، به نظر می‌رسد عنوان Bow to Blood جایگزین مناسبی خواهد بود، اما برای هدست واقعیت مجازی. این بازی در جهانی ملهم از اینده اتفاق می‌افتد و در آن بخش‌های کنترل کشتی و مبارزات کشتی به کشتی شدیدی وجود دارند، این عنوان یکی از برجسته‌ترین بازی‌های معرفی شده برای هدست واقعیت مجازی است و بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم دیگر چه چیزهایی برای ارائه دارد.

Dead Hungry and Stifled

اگر این هفته در حال و هوای هالووین به سر می‌برید، چند عنوان جدید هدست موقعیت مجازی وجود دارند که به ترساندن شما کمک کنند. در طیف کمتر جدی هالووین بازی Dead Hungry قرار دارد، یک بازی آشپزی با سرعت بالا که در آن وظیفه دارید به زامبی‌ها‌ی گرسنه غذا دهید تا معالجه شوند. بازی دیگر Stifled نام دارد، یک بازی ترسناک مینیمالیستی که در آن جهان بازی با صدا درآوردن برای شما روشن می‌شود. اما اگر زیاد سر و صدا کنید چیزهای ترسناک به دنبالتان خواهند آمد.

Erica

قابلیت Playlink پلی استیشن ۴ شما را قادر می‌سازد تا از گوشی همراهتان به جای دسته استفاده کنید، و به نظر می‌رسد که بازی اریکا از این قابلیت به خوبی استفاده می‌کند. این بازی ترسناک روایی به رمز و راز تاریکِ شخصیت اصلی به نام اریکا می‌پردازد و شما می‌توانید از گوشی همراهتان برای چرخاندن کلیدها و ورق زدن صفحات، انتخاب گزینه‌ی دیالوگ، یا حتی برای چاقو زدن به شخصیت‌های دیگر استفاده کنید. هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این عنوان اعلام نشده است.

Blood and Truth

پس از عرضه‌ی مینی‌گیم London Heist که ملهم از کارهای Guy Ritchie بود و در مجموعه‌ی Play Station VR Worlds قرار گرفته بود، استودیوی لندنِ سونی در حال توسعه‌ی یک بازی اکشن انگلیسی پر از گلوله به نام Blood and Truth است. این بازی به رایان می‌پردازد، گه پس از بازگشت از مأموریت نظامی خود می‌بیند که خانواده‌اش مورد حمله قرار گفته‌اند. او حالا جویای انتقام است و برای این کار مشغول به جمع‌آوری کلت‌های صدا‌خفه‌کن‌دار و مسلسل‌ است. گرافیک این عنوان برای یک بازی واقعیت مجازی بسیار زیبا است و مشتاقیم ببینیم که آیا محصول نهایی می‌تواند به کیفیت پیش‌نمایش برسد یا نه.

.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر