;
coinex

رندرهایی منتسب به شیائومی می میکس 2 اس منتشر شد

رندرهایی منتسب به شیائومی می میکس 2 اس
به تازگی رندرهایی منتشر شده که آن را به شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi MIX 2s) نسبت می‌دهند. طراحی این گوشی به وضوح یادآور آیفون X اپل است.

در حال حاضر آیفون 10 (آیفون X) یکی از محبوب‌ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار است. به نظر می‌رسد که شیائومی نیز مشغول ساخت گوشی جدیدی است که شباهت‌های بسیاری با این پرچمدار جدید اپل دارد. در بالای صفحه نمایش رندرهای ارائه شده از محصول جدید شیائومی همان برشی دیده می شود که اپل آن را برای مدل آیفون X خود در نظر گرفته است.

در تصویر به وضوح دیده می‌شود که تلفن همراه مذکور رابط کاربری MIUI را اجرا می‌کند، مشخصا این دستگاه شیائومی می میکس 3 نخواهد بود، برخی پیش‌بینی‌ها نشان می دهد که این مدل، نسخه‌ای از گوشی شیائومی می میکس 2 خواهد بود که با نام شیائومی می میکس 2 اس راهی بازار می‌شود، البته اگر بتوان به این شایعات اعتماد کرد!

شخصی که این خبر را فاش کرده، با انتشار پستی در ویبو تاکید کرده است که حاشیه پایین این گوشی بسیار باریک طراحی شده و سنسورها، به مانند آیفون X اپل در بخش U شکلی جای گرفته‌اند که در بالای نمایشگر ان دیده می‌شود.

جزئیات چندان زیادی درباره این دستگاه وجود ندارد، اما برخی شایعات می‌گویند که شیائومی می میکس 2 اس با پردازنده اسنپدارگون 835 قدرتنمایی کرده و احتمالا توسط 4 و یا 6 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد شد. در حال حاضر هیچ جزئیات بیشتری درباره این دستگاه شنیده نمی شود.

.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر