;
coinex

آیا سنسور جدیدی در گلکسی اس 9 سامسونگ به کار گرفته خواهد شد؟

این احتمال وجود دارد که سامسونگ از سنسور جدیدی در گلکسی اس 9 استفاده کند. گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) پرچمدار 2018 این کمپانی کره‌ای خواهد بود که اوایل سال آینده معرفی می شود.

بر اساس اطلاعاتی که از طریق پروفایل سرپرستی سامسونگ در لینکدین به دست آمده است، به نظر می‌رسد که سامسونگ مشغول کار بر روی جنبه‌های مختلفی از گوشی گلکسی اس 9 است. بر اساس این اطلاعات، این بخش از مهندسین سامسونگ مشغول کار بر روی سنسور جدیدی برای گلکسی S9 هستند و جالب اینجاست که از هم اکنون توجه ویژه‌ای به گلکسی اس 10 و گلکسی اس 11 دارند.

سنسور جدید گلکسی اس 9

هیچ جزئیاتی درباره سنسور جدید گلکسی اس 9 وجود ندارد، بنابراین نمی‌توان به طور یقین اعلام کرد که با چه سنسوری سروکار خواهیم داشت. سامسونگ در پرچمداران 2017 خود که شامل گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 می‌شود، از سنسور عنبیه چشم استفاده کرد.

یکی از چیزهای جذابی که درباره گلکسی اس 9 گفته شده مربوط به عملکرد این دستگاه بر اساس اینرنت اشیا (IoT) است. در هر صورت اطلاعات زیادی از سنسور جدید گلکسی اس 9 وجود ندارد. هنوز هم شایعاتی می‌شود مبنی بر اینکه سامسونگ سنسور اثر انگشت خود را در گوشی‌های گلکسی نوت 9 به زیر صفحه نمایش آن متقل خواهد کرد، با اینکه این شایعه درباره گلکسی اس 9 نیز شنیده می‌شود، اما بسیاری وجود آن در گلکسی نوت 9 را محتمل‌تر می‌دانند.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر