;
coinex

اولین تصویر واقعی از گوشی پرچمدار کشویی 2018 سامسونگ منتشر شد

اولین تصویر واقعی از گوشی پرچمدار کشویی 2018 سامسونگ منتشر شد
برخلاف آنکه گوشی‌های کشویی دیگر جریان اصلی صنعت موبایل جهان محسوب نمی‌شود، اما سامسونگ همچنان به ساخت گوشی های کشویی اعتقاد دارد. اولین تصویر واقعی از گوشی پرچمدار کشویی سامسونگ W2018 منتشر شد.

گوشی کشویی 2018 سامسونگ هنوز معرفی نشده است، اما این دستگاه توانست تاییدیه تنا را به دست آورد و بر این اساس می‌توان امیدوار بود که به زودی وارد بازار خواهد شد.

شایعات می‌گویند که گوشی کشویی سامسونگ W2018 مجهز به اسنپدراگون 835 بوده که توسط 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود.
اولین تصویر واقعی از گوشی کشویی سامسونگ W2018

به طور طبیعی این گوشی نسبت به پرچمداران سال گذشته به‌روزرسانی های قابل ملاحظه‌ای دریافت کرده است. حافظه بیشتر و پردازنده قدرتمندتر برخی از ویژگی‌های ارتقا یافته آن است.

 

شایعات می‌گویند که گوشی کشویی سامسونگ W2018 مجهز به اسنپدراگون 835 بوده که توسط 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. این گوشی هوشمند 64 گیگابایت حافه داخلی داشته و با یک صفحه نمایش آمولد 4.2 اینچی، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

گوشی کشویی جدید سامسونگ، انرژی لازم برای کارهای روزانه را از یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و یک سنسور اثرانگشت در پنل پشتی آن جای گرفته است. متاسفانه هنوز مشخص نیست که این اسمارت فون کشویی چه سیستم عاملی از اندروید را اجرا خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر